فرمانده گردان تکاور تیپ امام صادق (ع):

خانواده شهدا سرمایه های انقلاب هستند

فرمانده گردان تکاور تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با خانواده شهید محمد موسوی به مقام شامخ شهید ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۴۴۲۷۷۳
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، سروان پاسدار مجید احمدی فرمانده گردان تکاور تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با خانواده شهید سید محمد موسوی از روستای ابوخضراوی اروندکنار گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.

 

وی خطاب به مادر شهید گفت: دعا کنید این شهید عزیز کمک کنند تا به فرزندان شما در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) نسبت به مسئولیت‌های مرزداری و خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عمل کنیم.

 

احمدی اظهارکرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

 

 

وی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

 

 

احمدی نیز خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات