خبرهای داغ:

۲۷۲ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی در طرح نهضت‌ ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند

تبریز- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: در آذربایجان شرقی ۲۷۲ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد پس از پایش، ۶۵ هزار نفر حائز شرایط شناخته شده اند.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۱۵
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر بخشی زاده روز سه‌شنبه در بازدید از طرح اقدام ملی مسکن و آزادراه مراغه-هشترود اظهار داشت: در بیشتر شهرهای استان زمین تامین شده و متاسفانه در شهر جدید شهریار مشکل کمبود زمین داریم.

وی گفت: خوشبختانه در شهرهایی مانند مراغه شاهد آغاز پروژه و موفقیت‌هایی در پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی مسکن هستیم.

بخشی زاده با بیان اینکه در مجموع برای پنج هزار و ۵۰۰ واحد در شهر مراغه ثبت‌نام شده است، افزود: در حال حاضر ۴۰۰ واحد از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی اضافه کرد: ۵۰۰ واحد دیگر هم توسط شرکت تعاونی احداث خواهد شد که هم‌اکنون در مرحله خاکبرداری و آماده سازی است و مبلغی هم برای خاکبرداری بزودی تخصیص پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین ۴ هزار و ۵۰۰ واحد هم در مرحله طراحی است که بزودی شاهد عملیات عمرانی آن هم خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در بازدید از پروژه‌ آزادراه مراغه-هشترود نیز اعلام کرد: خوشبختانه ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص کامل ۴۸ کیلومتر از پروژه تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار مراغه نیز در این بازدیدها تاکید کرد: پروژه های مسکن ملی و آزادراه مراغه-هشترود از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرستان است که پیگیری مستمر آن در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

داود اسدیان گفت: بازدید روزانه همکاران فرمانداری از پروژه آزادراه مراغه-هشترود اهمیت این پروژه را می‌رساند و اتمام آن مطالبه به حق مردم شهرستان است.

وی تصریح کرد: متاسفانه روزانه شاهد تصادف در جاده فعلی مراغه-هشترود هستیم و از این رو در تلاشیم تا قسمتی از پروژه را امسال زیر بار ترافیکی ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس‌جمهوری به استان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه آزادراه مراغه-هشترود در نظر گرفته شده و امیدواریم با تخصیص و جذب این اعتبار شاهد بهره‌برداری بخشی از آن در ماه‌های آینده باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها