خبرهای داغ:
استاندار همدان خبر داد

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۲ طرح صنعتی و کشاورزی در همدان

همدان-استاندار همدان بابیان اینکه ۱۲طرح صنعتی و کشاورزی برای رونق تولید در نظر گرفته شده است، گفت: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از منابع داخلی بانک‌ها برای رفع مشکل و تسهیل فرایند تولید به این طرح‌ها پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۹۸
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، اظهار داشت: هرکسی که می‌خواهد فعالیت اقتصادی کند نباید ایجاد آلایندگی کند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی باید به گونه‌ای باشد که برای جامعه مفید باشد، افزود: نگاه این ستاد به حوزه تولید بر اساس رویکردهای محوری دولت سیزدهم به صورت حمایتی و تسهیل‌گر است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه محیط زیست برای ما بسیار حائز اهمیت است، گفت: مجموعه مدیریت استان همدان برای حفظ محیط زیست و سلامت مردم ارزش ویژه‌ای قائل است.

وی ابراز داشت: بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور حفظ محیط زیست و سلامت مردم باید در اولویت کاری قرار گیرد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه هر کارخانه‌ای که آلایندگی ایجاد کند باید اصلاح شود، عنوان کرد: فرصت محدود برای واحدهای تولیدی وجود دارد تا مشکل آلایندگی آنها رفع شود و در این مدت نسبت به نصب تجهیزات، برای رفع آلودگی و حفاظت محیط زیست بر اساس استانداردها، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: در این جلسه مسائل و مشکلات پنج طرح تولیدی در حوزه‌های فراوری و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اتخاذ شد.

استاندار همدان با بیان اینکه ۱۲ طرح صنعتی و کشاورزی برای رونق تولید در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از منابع داخلی بانک‌ها برای رفع مشکل و تسهیل فرایند تولید به این طرح‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات