خبرهای داغ:
مدیر اجرایی شهرک قدوسی نهاوند خبر داد
همدان-مدیر اجرایی شهرک قدوسی نهاوند از آغاز تحویل زمین به مالکین در این شهرک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۳۱۸۸
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید مهدوی‌راد درجمع خبرنگاران از آغاز تحویل زمین به مالکین در شهرک قدوسی نهاوند خبر داد و اظهار کرد: افرادی که مراحل ثبت‌نام را گذرانده و اصالت قولنامه‌های خود را دریافت کرده‌اند، تحویل زمین و تعیین تکلیف ملک آنها به سرانجام رسیده است.

وی با بیا اینکه در حال حاضر مرحله تحویل زمین به ۹۲ مالک آغاز شده است، افزود: این افراد با اطلاع قبلی روزانه با مراجعه به محل شهرک و حضور تیم نقشه‌برداری در محل شهرک، زمین خود را تحویل خواهند گرفت.

مدیر اجرایی شهرک قدوسی نهاوند گفت: کار ساماندهی و تایید اصالت سایر قولنامه‌های مالکین با ثبت‌نام آنها ادامه و تا اتمام تحویل زمین به این افراد ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ مالکین در شهرک شهید قدوسی ۳۵ سال پیش اقدام به خرید این زمین کرده و تا پیش از این بلاتکلیف و اموال آنها رها شده بود که با وجود همه موانع و سنگ اندازی منفعت طلب‌ها و افرادی که درصدد ضایع کردن اموال مالکین و تصاحب آن با بهانه‌های مختلف و با سواستفاده از عناوین مختلف از جمله دفاع از حقوق مالکین بودند، با همکاری مسئولین و ‌متولیان تعیین تکلیف آنها از اواخر سال گذشته آغاز و تا تحویل زمین‌ها به مالکین و رسیدن آنها به حقوق چندین ساله خود ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات