با حضور مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه امام حسن(ع)؛

نشست هم‌اندیشی هفته عفاف و حجاب در حوزه حضرت آسیه(س) برگزار شد

نشست توجیهی و هم‌اندیشی هفته عفاف وحجاب با حضور مسئول جامعه بسیج زنان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و مسئول پایگاه تخصصی یاس در حوزه حضرت آسیه( س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۴۲
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم میرقیصری مسئول بسیج جامعه زنان در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در نشست هم‌اندیشی و توجیهی هفته عفاف و حجاب که در حوزه حضرت آسیه(س) برگزار شد، طی سخنانی گفت: هفته عفاف و حجاب و حماسه گوهر شاد نمادی است از مظلومیت شهدای گوهرشاد و شهدای امر به معروف که به جرم دفاع از سبک زندگی اسلامی و زیست عفیفانه به شهادت رسیدند.

وی در ادامه به شیوه های مختلف ترویج عفاف و حجاب اشاره و لزوم حضور خانوادگی همه بسیجیان در اجتماع شکوه حیا، بر معرفی الگوهای برتر عفاف و حجاب برخوردار از ویژگی‌های برجسته با شکلی متفاوت و اقناعی تاکید کرد.

همچنین خانم آقامحمدی فرمانده پایگاه تخصصی یاس در این جلسه ضمن اشاره به فعالیت های موثر پایگاه‌ها گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب، اکران مستند گوهرشاد در پایگاه‌ها و انتشار نشریه «ایرانی الاصل» برای اجرای مسابقه و خواندن کتاب «طرح چراغ» که برنامه تشویقی بانوانی است که زیست اجتماعی عفیفانه دارند، برای اجرایی شدن به پایگاه‌ها پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/زمانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار