نخستین جلسه‌ هم اندیشی آموزش و پرورش با خبرگزاری های کهگیلویه وبویراحمد

نخستین جلسه‌ هم اندیشی با خبرگزاری های کهگیلویه وبویراحمد با موضوع اطلاع رسانی در آموزش وپرورش برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۹۵۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه گفت: گستردگي جامعه مخاطبان در آموزش وپرورش می طلبد روابط عمومی در راستای اقناع سازی افکار عمومی تعامل موثر و سازنده ای با رسانه‌ها داشته‌ باشد.

سید ولی موسوی با بیان اینکه اولویت اول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان تعامل با رسانه ها در موضوعات مختلف خواهد بود گفت: از پیشنهادات و انتقادات اصحاب رسانه برای پویایی آموزش وپرورش استقبال خواهیم کرد .

وی افزود: روابط عمومی حافظ نظام درونی و بیرونی است و فارغ از نگرش‌ها و سلایق با رسانه ها ارتباط خواهیم داشت و اتاق خبر ورسانه را در آموزش و پرورش راه اندازی خواهیم کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاري جشنواره رسانه و آموزش وپرورش در موضوعات مختلف خبر داد و گفت:خبرنگاران، روابط عمومی آموزش وپرورش را خانه‌ خود بدانند و آماده همکاری و کمک با خبرنگاران خواهیم بود.

وی توجه به خبرنگاران در استان و شهرستانها و مناطق را مورد تاکید قرار داد وگفت: همه خبرنگاران فعال در حوزه آموزش و پرورش شناسایی و برای آنها برنامه خواهیم داشت.
موسوی تعامل با صدا وسیما را رویکرد روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد وگفت: برنامه های متخلفی با صدا وسیما در راستای اطلاع رسانی و معرفی فرهنگیان و دانش آموزان خلاق طراحی و برنامه ریزی شده است.

موسوی گفت: در روابط عمومی آموزش وپرورش تلاش می کنیم صدای معلمان، دانش آموزان در اقصی نقاط استان باشیم و از طرفی خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران اداری را نیز منعکس نماییم.

در این جلسه سرپرستان خبرگزاری های ایرنا ،فارس، ایسنا ، پانا ،برنا و تابناک ضمن تشکر از فعالیتها و نگاه تحولی روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به بیان نظرات و دیدگاه‌های خویش در رابطه با تعامل با آموزش و پرورش و اطلاع رسانی در این زمینه‌ پرداختند.

نخستین جلسه‌ هم اندیشی آموزش و پرورش با خبرگزاری های کهگیلویه وبویراحمدنخستین جلسه‌ هم اندیشی آموزش و پرورش با خبرگزاری های کهگیلویه وبویراحمدنخستین جلسه‌ هم اندیشی آموزش و پرورش با خبرگزاری های کهگیلویه وبویراحمدنخستین جلسه‌ هم اندیشی آموزش و پرورش با خبرگزاری های کهگیلویه وبویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار