خبرهای داغ:
به منظور توانمند سازی مربیان و فعالان تربیتی

برگزاری اولین دوره آموزشی طلیعه ویژه تربیت مربی فرهنگی ،تربیتی در نایین

رویداد آموزشی عملیاتی طلیعه به منظور شناسایی و توانمند سازی علاقه مندان به مربی گری تربیتی و فعالان فرهنگی تربیتی توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نایین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۴۳۹۹
|
۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از نائین،رویداد آموزشی عملیاتی طلیعه با محوریت شناسایی،آموزش،توانمند سازی و پشتیبانی از مربیان تربیتی 14 تیرماه در محل حسییه شهدای بسیج شهرستان نایین با حضور بیش از ۸۰ نفر ازعلاقه مندان و فعالان فرهنگی برگزار شد.

علی پوربافرانی،رابط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهرستان نایین در مصاحبه با خبرنگار بسیج در مورد این رویداد گفت: امروز برنامه ای تحت عنوان طلیعه توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی  و با یاری ناحیه مقاومت بسیج نایین به منظور شناسایی و توانمند سازی فعالان و مجموعه های فرهنگی تربیتی با حضور مسلم حاجیلو،رابط فعالان تربیتی فتح الفتوح استان اصفهان در شهرستان نایین برگزار شد.

وی  به لازمه هماهنگی ، هم افزایی و همفکری فعالین فرهنگی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت:در این برنامه که با حضور بیش از ۸۰ علاقه مند و فعال فرهنگی همراه شد، مقرر گردیدکه در آینده مسائل و مشکلات مجموعه های فرهنگی تربیتی احصا شود و امید است بتوانیم در آینده با برگزاری دوره ها و حضور کارشناسان تربیتی در شهرستان نایین،به تقویت و توانمند سازی افراد و مجموعه ها کمک کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار