مدیرکل زندان های استان البرز:

زندانی محکوم به قصاص در البرز از چوبه دار رهایی یافت

مدیرکل زندان های استان البرز گفت: مددجوی افغانستانی ن.ع که به جرم قتل همسرش در زندان به سر می برد، با تلاش مسئولان زندان های استان البرز در یک قدمی قصاص از دار مجازات رهایی پیدا کرد.
کد خبر: ۹۴۴۴۴۸۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی چهارمحالی، مدیرکل زندان های استان البرز گفت: رویکرد کارکنان زندان ها در مواجهه با پرونده های قصاصی که قاتل در یک لحظه دچار اشتباه و پس از آن نادم شده، تلاش جهت اخذ رضایت از اولیای دم است.

زندانی محکوم به قصاص در البرز از چوبه دار رهایی یافت

وی عنوان کرد: در اخذ رضایت از اولیای دم، نگاه ما انسانی و فراتر از قومیت، مذهب و ... است و همواره این آیه قرآن «ومن احیاها فکانما احیا الناس جمیعا ...» هر کس نفسی را حیات بخشد، مانند آن است که همه مردم را حیات بخشیده است»، که شعار سازمان زندان هاست را مد نظر داریم.

مدیرکل زندان های استان البرز اظهار کرد: در یک مورد اخذ رضایت از شاکی که اخیراً صورت گرفت، یک تبعه افغانستانی سُنی مذهب که همسر خود را به قتل رسانده بود، با کمک و تلاش توصیف نشدنی رئیس زندان، مددکاران و قاضی اجرای احکام پای چوبه دار بخشیده شد.

چهارمحالی اضافه کرد: این مددجو قریب به دو سال در زندان به سر می برد که اولیای دم پای چوبه دار از حق قصاص خود گذشتند و قاتل را مورد عفو و بخشش قرار دادند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار