مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد:

بخشداران باید شبانه روزی ومیدانی کارکنند/ مردم بهاباد شایسته بهترین خدمت رسانی هستند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: بخشداران باید شبانه روزی ومیدانی کارکنند تا قدر وموقعیت زمان خودرابدانند، زیرا مسئولیت ماندگارنیست.
کد خبر: ۹۴۴۴۸۰۹
|
۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سعید رستگاری در آیین تودیع ومعارفه بخشداران مرکزی و آسفیج بهاباد با تبریک اعیاد قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: بهاباد مفتخر است ۱۵۶ شهید گلگون کفن به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و در دوران دفاع مقدس هم ۹۰۰ رزمنده از این خطه به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.
رستگاری؛ بخشداران سابق را از نیرو‌های خدوم برشمرد و گفت: هر دو بزرگوار زحمات زیادی در دوران تصدی کشیدند و بنده از این بابت تشکر میکنم هرچند تشکر واقعی تشکر خداست.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، بخشداران جدید را مدیران جوان، جهادگر، خوش سابقه و توانمند دانست و ابراز داشت: بخشداران فعلی در فعالیت‌های قبلی، خوش درخشیدند و امیدواریم در مسئولیت جدید هم موفق باشند.
وی خاطر نشان کرد: علی رغم زحماتی که در گذشته انجام شده، اما هنوز هم مشکلات و معضلات زیادی وجود دارد که باید به طور جد به آن پرداخته شود چرا که لیاقت مردم بیش از این هاست.
تعریف ماموریت برای همکاران، فساد ستیزی و نگاه عدالت محور به منطقه تحت مدیریت، ارتباط تنگاتنگ با ادارات کل اجرایی در استان و نخبگان شهرستان از دیگر سفارشات مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به بخشداران جدید بود.
وی اضافه نمود: بخشداران باید شبانه روزی ومیدانی کارکنند تا قدر وموقعیت زمان خودرابدانند، زیرا مسئولیت ماندگارنیست.
رستگاری ارتباط وتعامل باامام جمعه، ائمه جماعا ت مساجد و نماینده مردم درمجلس وشورا‌ها ودهیاری‌ها را یکی از اولویت‌های بخشداران برشمرد وافزود: بخشداران میدانی کارکنند وتلاش خودرابیشتربرای مردم انجام دهند.
مدیر کل سیاسی استانداری یزد با تاکید بر اینکه کارفقط باید برای خدا باشد نه برای بنده عنوان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارفقط برای رضایت خداوند متعال باشد زیرااگر کار برای رضای خدانباشد
فرمانداربهابادهم درادامه این مراسم با تبریک دهه امامت و ولایت وگرامی داشت یاد وخاطره شهدا وامام شهدا وتقدیر و تشکرازبخشداران سابق جناب آقای حسین زینلی و محمد حسین دشتی خدمت به مردم را ازاولویت‌های بخشداران برشمرد وبا بیان اینکه ما درشهرستان ظرفیت‌های بسیاربزرگی داریم ومردم ازظرفیت‌های ما هستند اظهارداشت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک نعمت بزرگ است و باید بتوانیم از این نعمت برای خدمت به خلق خدا بهره لازم را ببریم.
علیرضا تیموری با تاکید براینکه تمامی کارهاباید از مجاری قانونی پیگیری و حل و فصل گردد افزود: همه مدیران وکارگزاران نظام جمهوری اسلامی هدفشان باید نگاه مهدوی باشد.
امام جمعه بهاباد هم با بیان این که همه ما باید قدردان خدمتی باشیم که پایه و اساس آن بر خون شهدا استوار است؛ افزود: بررسی وضعیت موجود در منطقه و نیز مطالعه وضعیت مطلوبی که می‌خواهیم به آن برسیم؛ راه غلبه بر مشکلات و محسوس نمودن دستاورد‌های خدمات مسئولان به مردم است.
درآئینی با حضورمدیر کل سیاسی امنیتی استانداری یزد، فرماندار، امام جمعه رئیس شورای شهر و مسئولان ادارات ونهاد‌ها ودهیارهاوشورا‌های اسلامی از خدمات وتلاش‌های آقایان حسین زینلی بخشدار بخش مرکزی و محمد حسین دشتی بخشدار بخش آسفیچ قدردانی و آقایان عباس شیرریز به عنوان بخشدار بخش مرکز‌ی و مرتضی محی الدینی به عنوان بخشدار بخش آسفیچ شهرستان بهاباد معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار