خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان:

مهم‌ترین پیامد بی‌حجابی سست شدن بنیان خانواده است

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده‌ها باید تقویت شود در غیر این صورت مهم‌ترین پیامد بی‌حجابی سست شدن بنیان خانواده است.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۵۳
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

زهرا اکبری ‌در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و دهه امامت و ولایت اظهار کرد: توجه به حجاب از ضروریات جامعه است که باید همه مردم نسبت به این قضیه حساس باشند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان همه توان خود را بکار بسته‌اند و هدفشان نابودی خانواده‌ها است و نباید در این مورد غافل بود و لازمه این کار فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده‌ها باید تقویت شود در غیر این صورت مهم‌ترین پیامد بی‌حجابی سست شدن بنیان خانواده است.

وی عنوان کرد: بیش از ۳۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب توسط پایگاه‌های تابعه حوزه حضرت خدیجه(س) برگزار شد که از جمله این برنامه‌ها برگزاری مسابقه کتابخوانی، نقاشی و عکس از من و عروسک محجبه من، صدور بیانیه به مناسبت هفته عفاف و حجاب و برگزاری نشست تربیتی _ اخلاقی در همه پایگاه‌ها بوده است.

اکبری غبارروبی مزار شهدا، تقدیر از جوانان محجبه، برگزاری پیاده‌روی بسیجیان، برگزاری حلقه صالحین با موضوع عفاف و حجاب، همایش مادران علوی، اهدای گل و بسته فرهنگی به محجبه‌ها، اردوی یک روزه، اکران فیلم و برگزاری مسابقه ورزشی دارت، طناب زنی، طناب‌کشی و منچ توسط پایگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات