مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه ۸ میلیارد تومانی مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها و کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از انعقاد تفاهم‌نامه ای با مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها جهت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان مجموعاً به مبلغ هشت میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۰۷
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه تعامل و هم‌افزایی ها، توان کمک به نیازمندان را بیشتر کرده و این خدمات را هدفمند می‌کند از انعقاد تفاهم‌نامه ای با مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها جهت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان مجموعاً به مبلغ هشت میلیارد تومان خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه ۸ میلیارد تومانی مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها و کمیته امداد البرز

وی با اشاره به نقش پررنگ مراکز نیکوکاری در خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه توضیح داد: مرکز نیکوکاری شهدای زندان ها که ذیل اداره کل زندان های استان البرز تشکیل شده است، طی این سال ها خدمات گسترده ای را در زمینه های مختلف معیشتی، اشتغال، تسهیلات و...  به خانواده های زندانیان نیازمند ارائه داده است  .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه چهار میلیارد تومان از سوی مرکز نیکوکاری و چهار میلیارد تومان نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز نزد صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری شده که از این طریق کارسازی خواهد شد.

محمدی فرد با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه یکی از خدمات قابل‌توجه این نهاد به نیازمندان است، بیان کرد: وام‌های اعطایی در این تفاهم‌نامه شامل تسهیلات ودیعه مسکن و کارگشایی هستند که جامعه هدف مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها و این نهاد را پوشش خواهد داد.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و نیز دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار، گفت: یکوکاران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار و سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت می‌توانند وجوه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۸۲۴۱) به نام صندوق امداد ولایت) پرداخت کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها