خبرهای داغ:
مسئول کمیته استعداد یابی سپاهان در نهاوند خبر داد

حضور ۸ استان در تست استعدیابی فوتبال باشگاه سپاهان در نهاوند

همدان-مسئول کمیته استعدادیابی سپاهان در نهاوند گفت: هشت استان در تست استعدیابی فوتبال باشگاه سپاهان در نهاوند به مدت چهار روز شرکت کردند.
کد خبر: ۹۴۴۵۴۴۷
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، احسان کولیوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان و حمایت‌های مدیرعامل و سر استعدادیاب‌های این باشگاه به مدت چهار روز به میزبانی استادیوم علیمرادیان نهاوند در سه رده سنی برگزار شد.

وی گفت: سپاهان یکی از باشگاه‌های بزرگ استعدادیاب در کشور است که موقعیت پیشرفت فوتبالی و ورزشی را برای نونهالان  نوجوانان و جوانان در دورترین نقاط کشور فراهم می‌کند.

مسئول کمیته استعداد یابی باشگاه سپاهان در نهاوند افزود: بر این اساس و پس از هماهنگی‌های انجام شده آکادمی نهاوند با اصفهان امکان ثبت نام برای تست‌گیری  و کشف استعدادها از طریق سایت باشگاه فراهم شد.

وی گفت: در مدت ۱۰ روز ثبت نام بیش از ۳۰۰ نوجوان  و جوان ۱۴ تا ۲۰ ساله فوتبالیست علاقه‌مند در تست‌گیری سایت باشگاه ثبت نام کردند و پس از حضور سه نفر از سر استعدادیاب‌های باشگاه سپاهان در نهاوند مراحل تست‌گیری آغاز شد.

کولیوند بیان کرد: در مدت چهار روز مراحل پذیرش تحویل لباس و تست‌گیری به صورت فشرده صبح و بعد از ظهر از علاقه‌مندان هشت استان همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان، مرکزی، آذربایجان غربی و شرقی و به صورت متفرقه افرادی هم از خراسان رضوی و تهران هم شرکت کردند.

وی گفت: بر اساس اعلام سر استعدادیاب باشگاه از بیش از ۳۰۰ نفر در تست‌گیری شرکت کردند و نتیجه آن هفته آینده  به صورت پیامک به قبول‌شدگان برای حضور در باشگاه سپاهان در اصفهان اعلام می‌شود.

مسئول کمیته استعداد یابی باشگاه سپاهان در نهاوند اظهار داشت: این نخستین تست‌گیر در غرب کشور به میزبانی کمیته استعدادیابی سپاهان در نهاوند بود و این موقعیت برای فوتبالیست‌های استان های غربی و به خصوص استان همدان فراهم شد.

وی گفت: بیشترین شرکت کننده از استان همدان و ایلام بودند هدف اصلی باشگاه شکوفایی استعدادهای فوتبالی در همه مناطق ایران و آموزش صحیح آنها است.

کولیوند بیان کرد: کمیته استعدیابی باشگاه سپاهان نهاوند به زودی در جشنواره فوتبالی کمیته‌های استعدادیابی سپاهان در اصفهان شرکت می‌کند.

گفتنی است؛ کمیته استعدادیابی سپاهان در نهاوند با نام باشگاه پاسارگاد نوین سال گذشته و امسال در بیشتر لیگ‌های استانی در رده‌های مختلف سنی قهرمان شد این تیم در جام شهدای رسانه و فوتبالیست استان همدان در رده نوجوانان قهرمان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار