پیام فرمانده سپاه استان قم؛

غدیر عید امیدآفرینی در دل‌هاست

فرمانده سپاه استان قم با صدور پیامی عنوان کرد: غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است. عید انسانیت وکمال است. عید شعله افکنی بر اندیشه‌های باطل و عید امیدآفرینی در دل‌هاست .
کد خبر: ۹۴۴۵۴۶۴
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، پیام فرمانده سپاه استان قم بمناسبت عید سعید غدیر خم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً (مائده 3)

 

"غدیر یک مساله‌ی اسلامی است؛ یک مساله‌ی فقط شیعی نیست." مقام معظم رهبری

 

براستی غدیر تنها نام یک سرزمین نیست. غدیر یک تفکر است، نشانه و رمزى است که از تداوم خط نبوّت حکایت مى‌کند. غدیر نقطه تلاقى کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است، غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است. عید انسانیت وکمال است. عید شعله افکنی بر اندیشه‌های باطل و عید امیدآفرینی در دل‌هاست .

عید سعید غدیر خم، حلول عید ولایت و امامت مزین به کلام گوهر بار«من کنت مولاه فهذا علی مولاه » حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) است. این عید بزرگ را به شکرانه تکمیل دین و اتمام نعمت الهی، ارج نهاده و گرامی می داریم.

اینجانب به نمایندگی از فرزندان برومند انقلاب اسلامی، پاسداران سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابی طالب(ع)، این عید الله اکبر را به محضر حضرت بقیه الله اعظم امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، عاشقان ولایت و امامت، فرزندان حضرت زهرای صدیقه (سلام الله علیها) و به ویژه مردم ولایت مدار شهر مقدس قم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(علیه السلام) استان قم

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار