خبرهای داغ:

عید غدیرخم تداوم‌بخش نبوت است

فرمانده سپاه مهاباد گفت: عید غدیرخم تداوم‌بخش نبوت است و در تاریخ اسلام از اهمیت و جایگاه رفیعی برخوردار است.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۴۸
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

سرهنگ  پاسدار اکبر نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهاباد، اظهار کرد: عید سعید غدیرخم برگرفته از وحی و فرمان الهی است، که در این روز معنابخش ولایت و اندیشه امامت بوده و نعمات خداوند بر انسان اتمام یافت.

وی همچنین عید سعید غدیر خم را تداوم بخش رسالت و نبوت دانست و گفت: اهمیت این روز توسط علما برای مومنین و دینداران تفسیر و تبیین شده است.

فرمانده سپاه مهاباد به گوشه ای از بیانات رهبری منبی بر «حادثه و واقعه‌ غدیر نشانه‌ عظمت و جامعیت اسلام است»، اشاره کرد و بیان داشت: غدیر، تنها یک نام و مختص به یک روز نیست، بلکه عهد و میثاق و جریان مقدس است که انسانیت را معنا داده و مسیر دستیابی به کمال و بهره گیری از اندیشه های راستین و امیدواری خدایی را برای روح انسان به ارمغان می آورد.

وی اضافه کرد: عید سعید غدیرخم با تشکیل چشمه ای جوشان از تداوم رسالت، بستری مناسب برای توفیق و کامروایی رهروان دین مبین اسلام در محور ولایت مداری را فراهم می کند.

نوروزی گفت: عید غدیر، ثمره نبوت پیامبر گرامی اسلام(ص) و برگرفته از وحی و فرمان الهی است که خلقت را معنایی دوباره می بخشد و نقطه تکوین شجره طیبه امامت است که امتدادش تا پایان عالم هستی ادامه داشته و نوای حقانیت آن، تا ابد در پهنای دنیا و دل های مسلمانان طنین انداز خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات