خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان همدان خبر داد

معاون پارلمانی رئیس جمهور میهمان اهالی رسانه همدان در دیار تاریخ و تمدن

همدان-مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور میهمان اهالی رسانه همدان در دیار تاریخ و تمدن خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۵۳
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

ناصر قوامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه نگاه بسیج رسانه ایجاد بسترهای لازم برای ایفای نقش جدی اهالی رسانه است، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات انجام شده در یک سال گذشته تلاش شده است تا برای منزلت اصحاب رسانه تلاش‌های جدی صورت گیرد.

وی مراسم روز خبرنگار را روز تجدید پیمان اصحاب رسانه با حقیقت و راستی برشمرد و گفت: تلاش شده است تا امسال برنامه روز خبرنگار به صورت ویژه و متفاوت برگزار شود.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور به عنوان میهمان ویژه برنامه بسیج رسانه برای اهالی رسانه استان، ادامه داد: امسال به دلیل تقارن روز خبرنگار با ایام شهادت سید و سالار شهیدان، بر آن شدیم تا این ویژه برنامه پنجم مرداد ماه مصادف با روز عملیات غرورآفرین مرصاد، و با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شود.

وی شکل‌گیری میز و کرسی دائمی آزادفکری نظام مسائل استان همدان را از مهمترین محورهای عملکرد رسانه‌ای مجموعه بسیج رسانه دانست و گفت: تلاش می‌کنیم به صورت جدی در حوزه نظام مسائل و مطالبات مردم ورود عالمانه و مدبرانه داشته و صدای مردم اما به صورت مسئله محوری و با رویکرد امیدآفرینی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار