فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از آغاز اعزام زائران استان اردبیل از دوم مرداد ماه ۱۴۰۱ به مناطق عملیاتی کشور در آذربایجان غربی خبرداد و گفت: دانش‌آموزان نیز از ۲۶ مردادماه تا پایان شهریور اعزام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۵۸۲۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

اعزام مردم اردبیل به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور از هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی‌اصل ، اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای اعزام کاروان‌های راهیان نور از سراسر استان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در دستور کار قرار دارد و در این زمینه 28 کاروان از سراسر استان به تعداد 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: مسئولان در برابر ایثار و فداکاری رزمندگان رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند که در این زمینه راهیان نور به عنوان یک فرصتی طلایی برای آشنایی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت است و در این زمینه وظیفه‌ای که مسئولان دارند این است که با ایجاد روح حماسی و انقلابی در بین جوانان سند راهبردی که به استان‌ها ابلاغ شده اجرایی کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: راهیان نور فرصتی طلایی و ارزشمند برای آشنایی نسل امروزی با فرهنگ ایثار و شهداست که با توجه به این که سپاه پاسداران متولی تامین امنیت و روایتگری در مناطق عملیاتی است بنابراین به عنوان یک ماموریت مهم فرهنگی وظایف مهمی بر عهده دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی قرار گرفته است.

محمدی‌اصل تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم در مناطق عملیاتی جنوب کشور فراهم نیست و به همین منظور باید همگان تلاش کنند تا با تامین زیرساخت‌ها و زائرسراها شرایط لازم را برای خدمت به زائران فراهم کنند.

وی اظهار کرد: راهیان نور یک حرکت فرهنگی عظیم است که به همین منظور نهادهای فرهنگی باید با تولید محتوای مناسب آماده استقبال از زائران باشند و شرایط لازم را با ایجاد فضاهای معنوی در مناطق عملیاتی ایجاد کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: زائران استان اردبیل از 2 مرداد ماه به مناطق عملیاتی کشور در آذربایجان غربی اعزام می‌شوند و دانش‌آموزان نیز از 26 مردادماه تا پایان شهریور اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات