همزمان با دهه امامت و ولایت برگزارشد؛

دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت مرتضی کریمزاده

جانشین و جمعی از بسیجیان گردان امام حسین علیه السلام شهرکرد با خانواده معظم شهید مدافع امنیت مرتضی کریمزاده دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۴۵۹۲۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین گردان امام حسین علیه السلام شهرکرد، در این دیدار با تبریک دهه ی امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم گفت: عید سعید غدیر خم،  یادآور واقعه ی بسیار مهمی در تاریخ اسلام است که مسیر حرکت مسلمانان را پس از پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم مشخص کرد.

وی ادامه داد: در هجدهم ذی‌الحجه پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم پس از انجام حج در سال دهم هجری به هنگام مراجعت به مدینه، مردم را در وادی غدیر جمع کردند و فرمان خدا یعنی نصب حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام به امامت و ولایت بر امت را به آنان ابلاغ فرمودند.

جانشین گردان امام حسین علیه السلام شهرکرد، ادامه داد: در روز با عظمت غدیر خم و پس از نصب امیر ولایت به امامت امت، آیه ۳ سوره مائده "الْیوْمَ اکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُم، وَ اتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الاسْلامَ دِینا" نازل شد و خداوند با برگزیدن حضرت علی علیه السلام به امامت امت، دین اسلام را کامل گردانید و دشمنان آن را ناامید و مأیوس ساخت.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گفت:از ویژگی‌های شهدا، ولایتمداری، دشمن شناسی، جبهه‌شناسی، زمان‌شناسی و حضور به موقع بر اساس تکلیف در صحنه است، مهمترین شاخصه شهدا ولایت ولایت‌پذیری و بصیرت است که بصیرت تضمین‌کننده، آینده ابدی انسان‌ها می باشد، بصیرت قطب نمایی است که حرکتی صحیح را به ما نشان می‌دهد و شهدا جزو این دسته بوده‌اند.

جانشین گردان امام حسین علیه السلام شهرکرد، ادامه داد: بصیرت نیاز اصلی و مهمترین رکن سعادت انسانها است، شهدای ما چنین بودند و تا لحظه شهادت در مسیر حق با بصیرت بالا ایستادگی و استقامت کردند.

وی، به خصوصیات شهید والامقام مرتضی کریمزاده  اشاره و خاطر نشان کرد: شهید کریمزاده از بسیجیان با اخلاق و جدی در برنامه ها و فراخوانی های گردان بشمار می آمدند، شهید کریمزاده رفتارش،کردارش شهدایی بود و به گفته سردار دلها حاج قاسم سلیمانی " شرط شهید شدن، شهید بودن است".

تقدیم تمثال مبارک امامین انقلاب اسلامی و لوح سپاس از خانواده معظم این شهید عزیز،قرائت فاتحه و ادای احترام بر سر تربت پاک این شهید و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا از دیگر برنامه های این دیدار بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار