توسط بسیجیان گردان چهارم امام حسین(ع) انجام شد

اطعام غذا و توزیع بسته‌های معیشتی در روز عید غدیر

بسیجیان گردان چهارم امام حسین(ع) در قالب گروه جهادی شهید صدرزاده به اطعام 2000 غذا بین مردم، و توزیع 110 بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و برپایی موکب فرهنگی در روز عید غدیر پرداختند.
کد خبر: ۹۴۴۶۲۴۰
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،بسیجیان گردان چهارم امام حسین(ع) در قالب گروه جهادی شهید صدرزاده به اطعام 2000 غذا بین مردم، و توزیع 110 بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و برپایی موکب فرهنگی در روز عید غدیر پرداختند.

فرمانده گردان چهارم امام حسین(ع) لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) قم با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت:

بسیجیان گردان چهارم امام حسین (علیه السلام) به صورت خودجوش و با عنایت خداوند متعال در روز عید غدیر خم با الگو گرفتن از کلام نورانی امام صادق(علیه السلام) که "غذا دادن به یک نفر در این روز مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است" با برپایی موکب شادی به اطعام مردم عزیز پرداختند.

یوسف باقری افزود: بسیجیان عزیز که در قالب گروه جهادی شهید صدر زاده فعالیت می کردند با برپایی موکب فرهنگی و با پخش 2000 غذا بین مردم منطقه خیابان کشاورز شمالی و توزیع 110 بسته معیشتی شادی خود را در روز با مردم عزیز تقسیم کردند.

در پایان خاطرنشان می شود که گردان چهارم امام حسین(ع)  یکی از ده گردان امام حسین(ع) لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) قم می‌باشد که در حوزه‌های رزمی، فرهنگی و جهادی فعالیت‌های شایان تقدیری دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار