خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری در ۶ محور با ۳۰ عنوان برنامه با اداره کل آموزش و پرورش استان

رسولی فر عنوان کرد: تفاهم نامه همکاری در ۶ محور و با حدود ۳۰ عنوان برنامه با معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش تهیه و تنظیم شده است که به روسای مناطق ۱۴ گانه آموزش وپرورش برای اجرایی شدن، ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۳۳۶
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه فرماندهان حوزه های بسیج دانش‌آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

 

سرهنگ ابراهیم رسولی فر در جمع فرماندهان حوزه های بسیج دانش‌آموزی سراسر استان بیان کرد: امروز نیازمند یک کار تربیتی خوب، اثربخش و اثرگذار برای نسل جوان و به ویژه نوجوانان هستیم.

 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی افزود: دشمنان در کمین این انقلاب و جوانان بعنوان موتور محرکه انقلاب هستند و از هر فرصت و برنامه ای برای به انحراف کشیدن نسل جوان استفاده می کنند.

 

وی تاکید کرد: باید با جهاد تبیین، با روشنگری و بصیرت افزایی، افکار و برنامه های مخرب دشمنان را برای جوانان عزیز عنوان کنیم و با برنامه ریزی دقیق و منظم به دنبال تربیت و توانمندسازی آنها باشیم.

 

رسولی فر در این جلسه افزود: در بسیاری امور و برنامه های فرهنگی، مذهبی، قرآنی و هنری می توانیم اقدامات مشترک و هدفمند را با آموزش و پرورش در سطح استان اجرا کنیم و از ظرفیت‌های متقابل استفاده نماییم.

 

 وی اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری در ۶ محور و با حدود ۳۰ عنوان برنامه با معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش تهیه و تنظیم شده است که به روسای مناطق ۱۴ گانه آموزش وپرورش برای اجرایی شدن، ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها