خبرهای داغ:

مثبت بودن آزمایش ۲۵ درصد از مراجعه کنندگان مشکوک به کرونا در شهرستان میامی

شاهرود_رئیس شبکه بهداشت و درمان میامی گفت: آزمایش ۲۵ درصد از مراجعه کنندگان مشکوک به کرونا طی چند روز گذشته درمان میامی گفت: آزمایش ۲۵ درصد از مراجعه کنندگان مشکوک به کرونا طی چند روز گذشته در این شهرستان مثبت شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۶۵
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

مثبت بودن آزمایش ۲۵ درصد از مراجعه کنندگان مشکوک به کرونا در شهرستان میامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر علیرضا مصری پور با اشاره به اینکه نباید بیماری کرونا را دست کم گرفت، افزود: تزریق دُز چهارم واکسن کرونا برای ایجاد ایمنی و محافظت، از اهمیت بسزایی برخوردار است.
او با بیان اینکه شهروندان به منظور ایجاد ایمنی جمعی هر چه سریعتر نوبت چهارم واکسن را تزریق کنند، اظهار داشت: شهروندان نسبت به واکسیناسیون دُز چهارم اهتمام ورزند.
مصری پور به قرار گرفتن شهرستان میامی در وضعیت آبی کرونایی اشاره کرد و ابراز داشت: کارشناسان بر این باورند، تزریق به موقع واکسن کرونا همچون سویه‌های دیگر احتمال ابتلا، شدت وضعیت بیماری و مرگ و میر را کاهش می‌دهد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان میامی با بیان اینکه مردم این شهرستان تاکنون ۹۹.۸ درصد دُز اول، ۸۶ درصد دُز دوم و ۶۷ درصد دُز سوم واکسن را تزریق کردند، افزود: تزریق دُز چهارم یادآور در مراکز سطح شهرستان آغاز شده است و هم اکنون حدود یک درصد افراد بالای ۱۸ سال واکسینه شدند.
مصری پور با اشاره به اینکه وظیفه اصلی مراکز خدمات جامع سلامت ارائه مراقبت‌های اولیه بهداشتی به جمعیت تحت پوشش و در صورت لزوم ارجاع بیماران به سطوح بالاتر است، تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان میامی از مرداد ۱۳۹۹ در این شهرستان آغاز به کار کرده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان میامی ادامه داد: هفت مرکز در این شهرستان در راستای واکسیناسیون دُز چهارم ارائه خدمت می‌کنند.
شبکه بهداشت درمان میامی هشت مرکز، ۲۹ خانه بهداشت و یک پایگاه بهداشتی را تحت پوشش دارد.
میامی شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان در مسیر تهران - مشهد قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها