خبرهای داغ:
فرمانده سپاه تبریز:

بسیج مدافع اصیل ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام(ره) است

تبریز- فرمانده سپاه تبریز با بیان اینکه بسیج مدافع اصیل ارزش‌ها و آرمان‌های امام(ره) است گفت: فرماندهان پایگاه امانتدار بزرگترین ارزش انقلاب اسلامی هستند و باید مواظب باشند آسیبی این ارزش و آرمان را تهدید نکند.
کد خبر: ۹۴۴۶۸۴۰
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبداله شادی در آیین افتتاح نمایشگاه اسوه حوزه ام البنین(س) سپاه تبریز، افزود: بزرگترین امانت سپرده شده به ما بسیج است که امام (ره) فرمود: «حفظ آن از اوجب واجبات است» پس در حفظ این امانت از هر کوششی دریغ نکنیم.

وی ادامه داد: بسیج در همه عرصه ها و صحنه ها حضور فعال دارد و امروز نیز در راستای معرفی دستاوردها و فعالیت های صورت گرفته بسیجیان؛ نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بسیجیان به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه تبریز به اهداف برپایی نمایشگاه پرداخت و گفت: مبدا تاریخ پایگاه ها با ایجاد نمایشگاه متحول خواهد شد به طوریکه بعد از پایان نمایشگاه پایگاه ها ایده و عملکرد بهتری نسبت به قبل خواهند داشت.

وی  هدف دیگر از  برپایی این نمایشگاه را بیان دستاوردها و انتقال تجربیات بسیجیان در حوزه های مختلف عنوان کرد که پس از نمایشگاه؛ هر پایگاه به همراه شورای پایگاه از دیگر پایگاه های حوزه بازدید خواهند کرد.

در این نمایشگاه گزیده ای از فعالیت های بسیجیان در عرصه های مختلف سازندگی، فرهنگی، خدمات رسانی،کمک مومنانه، اجتماعی، فضای مجازی، جهاد تبیین،به نمایش درآمده که به مدت دو روز در مدرسه نورالزهرا جهت بازدید علاقه مندان دایر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها