خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین خبرداد:
محمد حسین طاهری معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین از تغییر رویکرد هئیت ها در برگزاری مراسم عزاداری خبر داد.  
کد خبر: ۹۴۴۶۸۹۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

محمد حسین طاهری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص برگزاری ایام عزاداری دهه محرم گفت: مجوز هئت یا گواهی تبلیغ داده می شود اما باید به سمت تبیین جهاد تبیین حرکت کنیم.

 کلی مداح، مبلغ و هئیت داریم.

 

 مردم را در گفتمان عاشورا سهیم و انتقال مفاهیم را با اثر گذاری ماندگار به پیش ببریم. باید رصد و پایش شود چه آسیب و گفتمانی دارند. برای این کار نیاز به یک ستاد محرم داریم که دولت محور‌ نیست.

محور گفتمان را گروهها به مبلغین بگویند نه سازمان تبلیعات!

 

وی افزود: اگر قرار است کاری با مردم ومبلغین صورت گیرد در جریان مداحان و بسیج مداحان و شاعران مذهبی داریم خود این افراد به عنوان حلقه میانی کار می کنند و با یک انسجام ویژه کار را به پیش می بریم.

 

طاهری افزود: نماهنگ سرود برای دهه نودی ها در نظر گرفته شده وهییت ها شعارمند خواهند بود و برای هماهنگی و انسجام بیشتر پوستر و طراحی ها را در اختیار شهرداری قرار دادیم.

 

معاون سازمان تبلیغات افزود: برنامه ها را با حضور مداحان و مدیران بیان خواهیم کرد. مداحان در عرصه تبیین کمتر از ۵دقیقه وقت می گذارند.همایش محرم با کمک مداحان و مدیران و انسجام در هئیت ها برگزار می شود.

 

طاهری تصریح کرد: برنامه های متنوعی را هماهنگی و کمک سازمان زیبا سازی هماهنگ کردیم و هیئت سیار در پارکها که اجتماعات مردمی هستند و چهارپایه خوانی را در بازار و پارکها اجرا خواهیم کرد. هر حسینیه یک هییت کودک،در حوزه بانوان دوره مقتل خوانی انجام می شود.

 

معاون سازمان تبلیغات استان قزوین گفت: باید از ظرفیت های حاکمیت و تسهیلات ادارات باید استفاده کرد وکار هییت ها باید در رسانه ها دیده شود.

 

وی تصریح کرد: نیازهای فکری و مذهبی برای رفع مشکلات، گفتمان سازی در حوزه های مختلف لحاظ شود در حقیقت هئیت محل دریافت انرژی برای ادامه خدمت به جامعه است.

 

۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها