خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر این شهرستان با اتوبوس‌های مزین به نام شهدای مدافع حرم به مناطق جنگی شمالغرب کشور راهی شدند.
کد خبر: ۹۴۴۷۱۶۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی افزود: علاوه بر این دانش‌آموزان، به زودی ۸۰ خواهر بسیجی از محلات مختلف شهرستان نیز به این مناطق جنگی اعزام می‌شوند و طی مهر سال جاری نیز ۱۶۰ دانش‌آموز پسر در قالب کاروان راهیان نور در این مناطق حضور خواهند یافت. 

وی مجموع خواهران و برادران اعزامی از مراغه به مناطق جنگی کشور را طی سال جاری ۳۵۰ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: تاثیر فرهنگی راهیان نور بر نسل جوان و به ویژه دانش‌آموزان مشهود بوده و اعزام آنان به مناطق جنگی در حقیقت اقدام موثری در جهت زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس است.

 رشیدی این موضوع را هم مورد تاکید قرار داد که گسترش عطر معنوی فرهنگ ایثار و شهادت در سطوح مختلف جامعه از دیگر تاثیرات اعزام جوانان به مناطق جنگی است.

کاروان دانش‌آموزان دختر این شهرستان با اتوبوس‌های مزین به نام و تصویر شهدای مدافع حرم «شهید امیر لطفی» و «شهید امین کریمی» به سمت نور حرکت کردند تا مصداق «اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة» قرار گیرند و سرور و سالار شهیدان، همواره چراغ هدایت آنان به صراط مستقیم باشد.

ارسال نظرات