خبرهای داغ:

سومین همایش نخبگانی " گام دومی‌های جهاد تبیین" در شیراز برگزار می‌شود

دبیر برگزاری سومین همایش نخبگانی " گام دومی‌های جهاد تبیین" از برگزاری این همایش در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۷۲۵۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، صادق زارع مهذبیه، دبیر برگزاری سومین همایش نخبگانی " گام دومی های جهاد تبیین" و معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از همایش نخبگانی "گام دومی های جهاد تبیین" چهارشنبه پنجم مرداد ماه در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) با سخنرانی آیت اله دژ‌کام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، و نیز سردار دکتر جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو همایش در قالب پیش همایش برای آماده سازی و اجرا در خرداد ماه و تیرماه سال جاری برگزار شده، تصریح کرد: در این همایش افراد تاثیر گذار، فعالین رسانه ای و سیاسی و صاحب تریبون دعوت به عمل آمده است.

زارع مهذبیه با بیان اینکه این همایش بزرگترین رویداد روشنگری در جنوب کشور است، ادامه داد: به این شیوه که تمامی دعوت شدگان در این همایش که از صاحب نفوذ ترین افراد در سطح جامعه می باشند خواسته شد در اسرع وقت اهم گفتمان و سیاست های برگزاری این همایش را در سطح جامعه باز نشر داده و عملی نمایند.
 استفاده از تجربیات و نظرات افراد فعال و نخبه در عرصه ی جهاد تبیین، و ارائه عرصه های ۲۴گانه جهاد تبیین در برهه زمان کنونی و شیوه بیان صحیح وقایع و اتفاقات در سطح جامعه، از دیگر برنامه ها در این همایش نخبگانی است که وی از آن یاد کرد.
به گفته دبیر برگزاری سومین همایش نخبگانی " گام دومی های جهاد تبیین"، اصلی ترین سیاست اجرای این همایش، گفتمان سازی تفکر امامین انقلاب در به بین افراد تاثیر گذار در سطح جامعه است.

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز افزود: توسل به مراسم استقبال از عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(در آستانه ورود به ماه محرم) و تقدیر از فعالین عرصه جهاد تبیین در سطح شهر شیراز، از دیگر برنامه هایی است که در این همایش اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها