خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:

خانواده‌های شهدای رسانه نهاوند با حضور مربیان تیم ملی بوکس تقدیر می‌شوند

همدان-رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند دو شهید رسانه و ورزشکار دارد که در هفته خبرنگار با حضور اعضا و کادر فنی تیم ملی بوکس از آن‌ها تقدیر می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۳۳
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سلیمان جوانمردی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند روزی است که تیم ملی بوکس نوجوانان در شهرستان نهاوند اردوی آمادگی برپا کرده است و تا ۷ مرداد ماه ادامه دارد در اقدامی فرهنگی ارزشی از طرف فدراسیون بوکس و ادراره ورزش نهاوند از دو شهید رسانه و ورزش نهاوند تجلیل می‌شود.

وی افزود: بر این اساس با هماهنگی بسیج رسانه و بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند و فدراسیون بوکس و اداره ورزش و جوانان نهاوند و حضور همه رسانه‌ها در منزل این دو شهید از خانواده آن‌ها تقدیر می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: یکی از اقدامات فرهنگی و ورزشی معرفی الگو‌های فرهنگی و ورزشی به نسل جدید است که شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری دو نفر از شهدای رسانه و ورزش نهاوند هستند که در سنین جوانی به شهادت رسیدن و هر دو فوتبالیست و ورزشکار بودند.

وی گفت: دو روستای «وهمان» و «تکه» از توابع بخش مرکزی نهاوند دارای دو شهید رسانه‌ای و فوتبالیست هستند که شهید «رضا سوری» اهل روستای «وهمان» خبرنگار مجلات و تصویربردار عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سانحه سقوط هواپیما سی ۱۳۰ در ۱۵ آذر سال ۱۳۸۴ در تهران به شهادت رسید.

همچنین شهید «اله مراد نادری» یکی  از اهالی روستای «تکه» نهاوند و شاغل در صداوسیمای تهران بود که با لبیک گفتن به ندای حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جبهه قصر شیرین در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ پس از به هلاکت رساندن ۲۶ نفر از بعثی‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد این شهید علاقه زیادی به عکاسی و رشته ورزشی فوتبال داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات