فرمانده سپاه ناحیه شفت ، مطالبه‌گری را یکی از ضروریات شهرستان شفت دانست و گفت: شناسایی چالش‌های شهرستان و اقدام به تولیدات رسانه‌ای و جریان‌سازی حرفه‌ای هماهنگ و همگرا می‌تواند به سیر توسعه شفت شتاب دهد.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۷۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شفت، سرهنگ احمد نقدپور در نخستین نشست صمیمی با اصحاب رسانه شفت با اشاره به امر جهاد تبیین اظهار کرد: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی بیشترین نقش را در تحقق جهاد تبیین و اثربخشی آن در جامعه دارند. 

وی با اشاره به فراگیری مخاطبین در فضای مجازی افزود: فضاسازی، تبلیغ و اقناع مخاطبین و قشر عظیم مردمی امروزه با تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب و نظام از سوی فعالان رسانه و خبرنگاران میسر است. 

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به اینکه در بیان گزارش کار برخی مدیران خدمات ارایه شده به مردم صرفاً به نام شخص مدیر و یا دستگاه اجرایی اعلام می‌شود، گفت: بیان اقدامات و گزارش عملکرد مدیران باید به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی در فضای مجازی و رسانه‌ها منعکس شود. 

نقدپور، مطالبه‌گری را یکی از ضروریات شهرستان شفت دانست و تصریح کرد: شناسایی چالش‌های شهرستان و اقدام به تولیدات رسانه‌ای و جریان‌سازی حرفه‌ای هماهنگ و همگرا می‌تواند به سیر توسعه شفت شتاب دهد.

وی با بیان اینکه سپاه در پنج ماموریت دفاعی، امنیتی، علمی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم خدمت می‌کند، افزود: سپاه در تمام ادوار در خدمت مردم بوده و در کنار دولت تلاش می‌کند تا خدمات عمومی به مردم راحت‌تر ارایه شود. 

گفتنی است در این نشست جعفر رمضانپور به عنوان مسؤول کانون بسیج رسانه شهرستان شفت منصوب و معرفی شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات