خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن روز ۲۵ ذی الحجه نشست سبک زندگی اسلامی به همت کارگروه فرهنگی اجتماعی پایگاه حضرت آسیه (س) در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۸۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ نشست سبک زندگی اسلامی با موضوع سبک زندگی اهل بیت (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرهاد فریدی کارشناس با حضور مربی و متربیان پایگاه حضرت آسیه (س) و اهالی محله اسلامی کریم اهل بیت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین فریدی در جمع خواهران بسیجی اظهار کرد: سبک زندگی اهل بیت قانونی دارد که باید آن را از چارچوب پیغمبر فرا گرفت. منظور از سبک زندگی علوی این نیست که ما یقیناً و تابعاً مانند آن‌ها برخورد کنیم، زیرا زمان و شرایط ما با آنها متفاوت است؛ اما باید به اصول و مبانی زندگی اهل بیت همچون از اصول صداقت، اخلاق خوش و محبت توجه داشت.

 او در ادامه افزود: اولین و مهمترین اصل، اصل صداقت است که جامعه امروز ما از همین مسئله لطمه می خورد.

این کارشناس به نقل از مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: توجه داشتن به زندگی، زندگی را شیرین می کند. اگر از لحاظ دینی به محبت در خانواده نگاه شود باعث نزدیکی به خدا می‌شود و اگر از لحاظ دنیوی به آن نگاه شود باعث آرامش و صفا در خانواده می‌شود، تا می توانید زندگی خود را با محبت و صداقت و اخلاق خوش شیرین کنید.

در ادامه این برنامه از برندگان مسابقه پلاکاردنویسی هفته عفاف و حجاب توسط حجت الاسلام و المسلمین فریدی و سمیه ادهم فرمانده پایگاه حضرت آسیه تقدیر به عمل آمد. 

همچنین در حاشیه این نشست خواهران بسیجی برای شادی روح شهیدان عملیات مرصاد ۳۰ تسبیح صلوات بر محمد و آل محمد را ختم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها