خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان:

مرمت ۱۰۰ مدرسه خراسان جنوبی به همت جهادگران تا پایان تابستان امسال

حجت‌الاسلام حسینی گفت: به همت جهادگران ۱۰۰ مدرسه خراسان جنوبی تا پایان تابستان امسال مرمت می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۵۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در نشست کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی گفت: این مدارس با صرف ۵ هزار نفر روز کار جهادگران، مرمت و بهسازی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: ۲۵۰ گروه جهادی برای مرمت، زیباسازی و بهسازی مدارس استان در طرح هجرت ۳، مشارکت و فعالیت دارند که ۱۸۷ نفر از اعضای این گروه‌ها، دانش‌آموزان دختر و پسر استان هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: پارسال نیز ۶۲ آموزشگاه در اجرای طرح هجرت ۳، مرمت، بهسازی و زیباسازی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در ۷۶ مدرسه دوره دوم ابتدایی، اول و دوم متوسطه خراسان جنوبی خبر داد و گفت: طرح شهید بهنام فرصتی مناسب برای تحکیم پیوند جوانان با سه کانون محوری جامعه یعنی خانه، مدرسه و مسجد است.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به آغاز دوره آموزشی ۲۱۲ دختر و پسر دانش‌آموز فرمانده واحد‌های مقاومت پیشگامان از پایان مرداد تا اوایل شهریور امسال در طرح یاوران ولایت افزود: تکامل و خودسازی، ارزش‌گذاری بر علم و اخلاق، نظم، مشارکت و همفکری از مهم‌ترین محور‌های اردو‌های طرح ولایت دانش‌آموزی است.

وی از برگزاری دوره توانمندسازی ۱۰۳ معلم واجدالشرایط تدریس آمادگی دفاعی به مدت ۳۲ ساعت در نیمه دوم مهر نیز خبر داد و گفت: هم اکنون ۵۰۰ دبیر زن و مرد در دبیرستان‌های استان مشغول تدریس درس آمادگی دفاعی هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها