خبرهای داغ:
امام جمعه شهر آوج گفت: امام حسین(ع) پرچم دار امر به معروف و نهی از منکر است که با قیام و شهادت خود و اهل بیتش، نشان داد این فریضه چه اهمیت بالایی دارد.
کد خبر: ۹۴۴۸۰۱۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهر آوج در جمع کارکنان پایور و سرباز سپاه ناحیه آوج که در سالن جلسات برگزار شد بیان کرد: سرور و سالار شهیدان بر خلاف شبهاتی که عده ایی برای اینکه اهداف والای ایشان را به انحراف بکشانند نه برای مقام نه برای حکومت و نه برای دیگر مواردی که کم ارزش و ناچیز است، بلکه برای احیای دین جدشان که با امر به معروف و نهی از منکر این کار محقق می شد، قیام کرد.

وی ادامه داد: دشمنان با تبلیغات سنگینی که در آن زمان کرده بودند، با وجود فاصله کم رحلت جد بزرگوار امام حسین(ع)، چنان مسلمانان را به جنگ با اهل بیت ترویج کردند که آنها با غسل شهادت و نیت قربه الی الله به جنگ حضرت شتافتند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: امام حسین(ع) چاره ایی دیگر جز مقابله نمی دید، چرا که با چشم خود می دید دین اسلام در حال نابودی بود و باید خون خود و یارانش ریخته می شد تا اسلام زنده بماند.

این مسئول خاطر نشان کرد: شما امروز نیز مشاهده می کنید دشمنان با نیت قربه الی الله مردم مظلوم یمن، سوریه، عراق و... را می کشند که البته این افراد باقی مانده لشکریان کفر یزید و معاویه هستند که با چنین جنایاتی، آبروی اسلام را نیز می برند.

وی در پایان اظهار کرد: باید خود را از هر لحاظ قوی کرده و دانش و اعتقاد خود را به حدی بالا ببریم که بتوانیم در مقابل شبهات و نقشه های دشمن استوار و پابرجا بمانیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها