خبرهای داغ:
تبریز- امام جمعه میانه ماندگاری مکتب حسینی را در ماندگاری اسلام بسیار مهم تلقی کرد و گفت: عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام، اعلان همبستگی با مظلوم و مخالفت با ظالم در طول تاریخ است.
کد خبر: ۹۴۴۸۰۳۳
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی ر مجلس عزاداری و سوگواری حسینی کارکنان سپاه میانه، با بیان اینکه امام حسین و یارانش، جانشان را در راه دفاع از آرمان های اسلام، پیامبر(ص)، عدالت، آزادی و صداقت فدا کردند، افزود: امروز تمامی شیعیان به اهداف قیام سیدالشهدا واقفند و همین بصیرت قیام حسینی است که همه ساله مجالس عزاداری شهادت ایشان را پرررونق تر کرده است.

 وی برکات و بهره های مادی و معنوی سوگواری برای اباعبدالله الحسین(ع) را بی شمار توصیف کرد و اظهار داشت: آنحضرت منبع و منشا تمامی خیرات و برکات مادی و معنوی است و در مکتب ایشان؛ شجاعت، شهامت، ایثار، جهاد با فقر و فلاکت، و فریاد بر سر بی عدالتی ها و ظلم ها، آموخته می شود.

   حجت الاسلام محمّدی ارتباط دائمی با پروردگار عالم را از دیگر آموزه های این مکتب دانسته و سیدالشهدا را دریای معارف الهی توصیف کرد و تصریح کرد: هر کس در مسیر ایشان گام بردارد، در تمامی اموراتش ثابت قدم می شود و برکات دنیوی و اخروی به سمتش جاری می شود.

   آیین سوگواری حسینی با روضه خوانی و سینه زنی در آغازین روز از ماه محرم با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه آغاز شد.

ارسال نظرات