خبرهای داغ:
همزمان با آغاز ایام محرم و صفر، موکب شبکه رسانه‌ای صف در بستر تلویزیون و فضای مجازی برپا شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۱۰۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف، اظهار کرد: همزمان با آغاز ایام محرم و صفر، موکب شبکه رسانه‌ای صف در بستر تلویزیون و فضای مجازی برپا شد.

وی از تولید بیش از هزار دقیقه محتوای فاخر رسانه ای در قالب ۱۵۰ برنامه تلویزیونی خبر داد و افزود: این برنامه‌ها به همت جمعی از هنرمندان متعهد استان خوزستان در شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده است.

امینی موحد تنوع در تولیدات و استفاده از بسترهای مختلف برای مخاطبین هدف را از عوامل موفقیت در تولیدات معارفی دانست و گفت: برنامه‌های تولیدی شبکه رسانه‌ای صف در موکب محرم و صفر در قالب‌های مختلفی همچون «پویانمایی، مستند، مجله ترکیبی، مجموعه آنونس، کلیپ و نماهنگ» تهیه شده که مخاطبین مختلفی را دربرمی‌گیرد.

مسوول شبکه رسانه‌ای صف بیان کرد: «برنامه تلویزیونی موکب»، «مجموعه پای منبر ولی»، «مجموعه آنونس کتیبه»، «مجموعه منبرهای کوتاه»، «مجموعه حماسه حسینی»، «مجموعه دو خط روضه»، «مجموعه روایت طف» و مستند «پنج تکبیر» عناوین مهمترین تولیدات شبکه رسانه ای صف در قالب موکب رسانه ای محرم و صفر است.
تمامی این تولیدات با همت هنرمندان متعهد خوزستانی و پشتیبانی نیکوکاران تهیه شده که از جهتی باعث افتخار برای دست اندرکاران اما از جهت دیگر علامت سوال بزرگی است برای دست اندرکاران فرهنگ و معارف اسلامی در استان و کشور که نتوانستند از مجموعه های مردمی حمایت کنند.

وی ادامه داد: شبکه‌های مختلف سیما همچون: «شبکه سه سیما، شبکه مستند سیما، شبکه قرآن و معارف سیما و سیمای مرکز خوزستان» و همچنین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بستر توزیع و نشر این محصولات بوده است.
گفتنی است شبکه رسانه‌ای صف مجموعه‌ای مردمی است که از سال۱۳۹۵ به همت جمعی از هنرمندان خوزستان تشکیل شده و افتخارات مختلفی در تولید برنامه‌های تلویزیونی و مستند را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها