خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدا آفرین در خصوص نقش کلیدی حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) منکرات جامعه را بعد از قیام عاشورا اصلاح و فریضه امر به معروف را زنده کردند.
کد خبر: ۹۴۴۸۱۵۵
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن زاده در جلسه هماهنگی و بصیرت افزایی هیئتی ها و بسیجیان سپاه خداآفرین با تاکید بر اجرای کارهای فرهنگی مناسب در ایام محرم الحرام و ماه صفر،فضا سازی در شان منزلت امام حسین علیه السلام جهت نمایان و ترویج فرهنگ عاشورا تاکید کرد.

  وی افزود: باید فضاسازی ها به سمت بیان روایات و اهداف و خواسته ها و سیره امام حسین(ع) باشد هدف و فلسفه قیام کربلا و اثرات آن سال ها در ذهن جوانان ماندگار شود تا اثربخشی آن در جامعه بیشتر شود.

حجت الاسلام حسن زاده اضافه کرد: اگر کسی بخواهد حسینی زندگی کند و حسینی بمیرد باید این سه گام مهم را بردارد؛ شناخت و معرفت از امام حسین(ع) داشته باشد در گام دوم محبت امام حسین(ع) در دل خود جای داده باشد  و سوم رفتارش حسینی باشد.

 
وی ادامه داد: حضور فعال بسیجیان در هیئت ها باعث عصبانی شدن دشمنان قسم خورده انقلاب و دین اسلام می شود چراکه دشمنان انقلاب می خواهند جوانان را از فرهنگ اصیل اسلامی دور کنند غافل از اینکه دستگاه ابا عبدالله الحسین بسیجیانی مثل حججی ها را تربیت کرده که با رزمندگان صدر اسلام تفاوت چندانی ندارند.
ارسال نظرات