دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان:

هدف از قیام سیدالشهدا در محرم تبیین شود

حجت الاسلام کریمی گفت: هدف از قیام سید الشهدا محوری‌ترین موضوعی است که باید در محرم در تکایا و هیأت‌ها و مجالس عزای حسین در مورد آن اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۹۴۴۸۳۱۶
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

حجت الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان امروز در نشست با خبرنگاران در بندرعباس با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: با توجه به اینکه هدف اصلی از قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود، دهه محرم به نام دهه امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است. یکی از مسائلی که در محرم کمتر به آن پرداخته می‌شود هدف از قیام سیدالشهداء است که این دهه فرصت خوبی است که به این مسئله بپردازیم.

وی بیان داشت: برنامه‌های این دهه شامل دیدار با علما و مسئولان جهت تشریح رویکرد‌های جدید ستاد، حضور دبیران ستاد‌های شهرستانی هرمزگان به عنوان سخنران و خطیب نماز جمعه، برپایی غرفه و نمایشگاه‌های محیطی برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سراسر استان هرمزگان است. فضا سازی محیطی در مساجد و حسینیه‌ها با نصب بنر در خصوص ترویج این مهم، حضور دبیران ستاد‌های شهرستانی استان هرمزگان در برنامه‌های صدا و سیما پیرامون تشریح برنامه‌های دهه احیاء و برگزاری مسابقه عکاسی و خاطره نویسی می‌باشد.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر برند سازی هشتگ مردم_مطالبه گر و همه_مسئولیم در فضای مجازی پیرامون هدف قیام ابا عبدالله حسین (ع) است.

کریمی ادامه داد: برنامه‌های دهه احیاء تبیین در راستای گسترش فرهنگ امر به معروف نهی از منکر در سطح جامعه برنامه ریزی شده است. دهه امربه معروف و نهی از منکر با شعار (ملت حسینی، مطالبه گری آگاهانه و تبیین مجاهدانه) نام گذاری شده است.

ارسال نظرات