فعالیت گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در غالب طرح تابستانه عهد خدمت شروع شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۷۲
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ادامه طرح نوروزی عهد خدمت، معاونت عملیات جهادی و سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری اقدام به برنامه ریزی و اعزام گروه های جهادی در سطح استان کرده است.

آقای کریمی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی شده و پیشنهادی مسئولین گروه های جهادی دانشجویی استان، قرار است از ۱۰ تیر ماه لغایت ۱۵ شهریور ماه سال جاری، بیش از ۲۰ گروه جهادی دانشجویی در سطح استان اقدام به برگزاری اردو نمایند.

وی با بیان اینکه این اردو ها در شکل های متفاوت و زمانبندی های یک روزه تا ده روزه خواهند بود، اظهار کرد: گروه های پزشکی و دامپزشکی، تربیتی و آموزشی،فرهنگی و اجتماعی، عمرانی و امداد رسانی از جمله گروه های فعال در این بازه زمانی خواهند بود.

کریمی گفت: استمرار فعالیت در مناطق هدف گذشته وشناسایی مناطق هدف جدید به همراه بهره گیری از ظرفیت نیروهای جدید و دانشجویان جدیدالورود از مهمترین ویژگی های این فعالیت کشوری می باشد که با هدف تربیت نیروهای انقلابی و جهادی و خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار استان اجرا می گردند.

ارسال نظرات