خبرهای داغ:
پنجمین محفل عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام شاهسنایی مسئول حوزه های علمیه و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام، با حضور کلیه نیروهای رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزارگردید.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۰۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، پنجمین محفل عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام شاهسنایی مسئول حوزه های علمیه و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام، با حضور کلیه نیروهای رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزارگردید.

حجت الاسلام شاهسنایی مسئول حوزه های علمیه صحبتهای خود را به هدف حرکت امام حسین(علیه السلام) قرار داد وگفت: هدف حرکت امام حسین(علیه السلام) از مدینه به سمت کربلا وسپس از مکه به کربلا صرفا جهت برپایی نماز و امر به معروف ونهی از منکر بود، حاکم حاضر زمان یزیدی که فسق را علنی انجام میداد،شرب خمر میکرد،سگ بازی،میمون باز،قمار باز،عیاش و...بود این حاکم جبار فاسد دستور داده بود که از امام حسین(علیه السلام) به زور هم که شده بیعت بگیرند.

این مسئول در ادامه گفت:وقتی حربن ریاحی جلوی حرکت امام حسین(علیه السلام)را گرفت،امام طی چند مرحله برای سپاه حر سخنرانی میکند که اگر حاکم فاسقی فسق وفجور کرد و مردم سکوت کردند و امر به معروف ونهی از منکر نکنند،حکومتی فاسد، با حاکمی جبار بر سر مردم و سر زن وبچه هایشان مسلط خواهد شد، همان حکومت طاغوت، امروزه حکومت طاغوت آمریکا،اسرائیل و وهابی های عربستان سعودی هستند که خدا میداند چه پولهایی برای حذف اسلام وتشیع دارند خرج میکنند با ساخت فیلمهای مستهجن، تبلیغات فاسد، پخش مستندات خراب و... آنهم به هر وسیله ای و تمام امکانات، که بتوانند اسلام را از ریشه بزنند تا اسمی از اسلام نباشد.

حجت الاسلام شاهسنایی افزود: چشمهای بینای کور و گوشهای شنوای کر باعث شد که در کربلا حرفهای امام حاضر بر دشمنان اثر نکند، اینجا بود که امام فرمودند:ای شمشیرها مرا دریابید،این دینی بود که امام جان خودش، یاران با وفایش وحتی خانواده اش را فدا کرد،(لا یمسه الا المطهرون).

این مسئول در پایان گفت:معاویه ویزید همه کاری کردند که دین اسلام کامل برچیده شود واز ریشه کنده شود تا اسمی از اسلام باقی نماند، اعتقادات مردم، احکام و حدود الهی، دین زدایی، بدعت، حرامهایی که حلال کردند،حلالهایی که حرام کردند تا احکام ازبین برود، حال امام در کربلا می خواهد با تمامی اینها مقابله کند اینجاست که نه گوش شنوایی هست نه چشم بینا، غافل از اینکه امام هدفش خدایی، چشمش عین الله ودستش ید اللهی است.

لازم به ذکر است که ابتدای مراسم با قرائت زیارت عاشورا شروع در پایان این مراسم مداح اهل بیت علیهم السلام کربلایی ابراهیمی به نوحه خوانی وسینه زنی برای سالار شهیدان پرداخت  و جمع حاضر به یاد مصائب اهل بیت در کربلا به عزاداری پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها