آیت الله فلاحتی:

کنگره ۸ هزار شهید گیلان فرصتی مناسب برای انتقال مجاهدت‌های شهداست

به گفته نماینده ولی فقیه در گیلان برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان می‌تواند فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان و نسل امروز کشور با سیره و روش زندگی شهدا باشد.
کد خبر: ۹۴۴۹۱۵۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت الله فلاحتی در سومین جلسه هماهنگی کنگره سرداران و امیران و هشت هزار شهید گیلان گفت: زنده نگه داشتن نام شهدا استمرار بخش راه آن‌ها و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان فرصتی مناسب برای انتقال مجاهدت‌های شهداست افزود: برگزاری این کنگره می‌تواند فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان و نسل امروز کشور با سیره و روش زندگی شهدا باشد.

وی احیای نام شهدا را همان مسیر حضرت امام حسین علیه السلام در تاریخ جاویدان دانست و گفت: تداوم این مسیر ضامن حفظ نظام و انقلاب است.

سردار محمدعبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، ملک علی پور رئیس ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید و داوطلب مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران گیلان نیز در این جلسه هر یک در خصوص زمان و چگونگی برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان نظرات خود را بیان کردند.

کنگره سرداران و امیران و هشت هزار شهید گیلان از ۲۳ مرداد امسال کار خود را آغاز می‌کند و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد و ۱۶ستاد شهرستانی، یک ستاد استانی و ۱۶ کمیته تخصصی برای برگزاری این کنگره فعالیت دارند.

ارسال نظرات