خبرهای داغ:
سرهنگ «امیریان» گفت: در مبحث راهیان‌نور، به‌شدت دنبال ایجاد فضا‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای هستیم
کد خبر: ۹۴۴۹۲۵۲
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

سرهنگ پاسدار «مهدی امیریان» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور که روز گذشته (چهارشنبه) وارد خوزستان شده است، امروز از استودیوی تلویزیونی-رسانه‌ای «عصر ماندگار» بازدید کرد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این بازدید، تولید محتوا را مهمترین رکن فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای دانست و اظهار داشت: استودیوی تلویزیونی-رسانه‌ای «عصر ماندگار» به‌عنوان یک ظرفیت در خوزستان که مملو از بهانه برای تولید آثار مختلف دفاع مقدس است، یک نعمت بزرگ محسوب می‌شود که باید به خروجی‌های مطلوبی نیز برسد.

سرهنگ امیریان افزود: در دنیای امروز، عملکرد مثبت، نگاه خاص و داشتن یک میز تدوین، گاهی از ده‌ها برنامه و جلسه مفیدتر و تاثیرگذار‌تر است و مخاطب‌شناسی نشان می‌دهد که ایجاد این مرکز رسانه‌ای در خوزستان، درست به هدف زده است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور، دغدغه هنری مدیران را ارزشمند دانست و گفت: عالم هنر مرز ندارد و ما ناچاریم برای اینکه فرهنگ غنی دفاع مقدس را در سطوح گسترده و بین‌المللی منتشر کنیم، به این رویکرد و عالم جذاب روی بیاوریم.

وی یادآور شد: در مبحث راهیان‌نور، به‌شدت دنبال ایجاد فضا‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای هستیم تا بتوانیم مخاطب جوان‌مان را قانع کنیم که برای چه باید به این سفر معنوی و ارزشی بپیوندد و راهی سرزمین‌های نور شود. بی‌شک هیچ زبانی بهتر از زبان هنر و رسانه برای این شیوه جذب سراغ نداریم.

سرهنگ امیریان به خروجی با کیفیت تولیدات استودیوی تلویزیونی-رسانه‌ای «عصر ماندگار» اشاره و تأکید کرد: بسیاری از جمعیت جوان و دانشجویی راهیان‌نور تنها به‌دلیل دیدن یک مستند فاخر در خصوص یادمان‌ها و راهیان‌نور متقاعد شدند که به این خیل عظیم زائران سرزمین‌های حماسه بپیوندند و این نشان می‌دهد که زبان هنر و رسانه باید در اختیار فعالیت‌های ارزشی قرار گیرد.

به گزارش دفاع‌پرس، در پایان این بازدید مقرر شد تا چند اثر هنری مشترک در استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» برای تولید محتوای راهیان‌نور در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها