خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

دشمن از حجاب ضربه خورده و برای کمرنگ کردن آن هزینه می‌کند

همدان-امام جمعه اسدآباد گفت: دشمن از حجاب ضربه خورده که اینطور برای کمرنگ کردن آن هزینه می‌کند و در این میان، وظیفه خبرنگاران و گروه‌های تذکر لسانی در جبهه مذکور بسیار سنگین است.
کد خبر: ۹۴۴۹۷۲۰
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد ضمن تسلیت ایام محرم در جمع خبرنگاران و اعضای گروه‌های تذکر لسانی اظهار کرد: دشمن هر روز با یک برنامه هماهنگ به یک موضوع حمله می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمن از حجاب ضربه خورده که اینطور برای کمرنگ کردن آن هزینه می‌کند و در این میان، وظیفه خبرنگاران و گروه‌های تذکر لسانی در جبهه مذکور بسیار سنگین است.

امام جمعه اسدآباد افزود: غرب بدترین ظلم‌ها را به زنان و کودکان روا داشته و داعیه حقوق بشر آن شعاری بیش نیست.

وی اضافه کرد: شما اعضای گروه لسانی باید خود در خلوت با خدا مأنوس بوده و هنرمندانه و ظریف وارد این موضوع شوید چراکه اقدام شما برای جامعه بسیار مثمرثمر است.

* حضرت زینب (س) یک الگو برای اصحاب رسانه اسـت

فرماندار اسدآباد نیز در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: به حق می‌توان گفت، حضرت زینب (س) با انعکاس اتفاقات کربلا خبرنگاری مقدس و یک الگو برای اصحاب رسانه اسـت.

حسینعلی شرکایی تصریح کرد: امروز وضعیت حجاب در اسدآباد با ۱۵ سال پیش بسیار متفاوت بوده و می‌طلبد با برنامه‌ای قوی وارد معرکه شد چراکه دشمن بسیار برای این فضا هزینه کرده است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت گروه لسانی سپاه ناحیه اسدآباد بیان کرد: تذکرات شما در فرهنگ‌سازی حجاب موثر بوده و توطئه حساب شده دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

*اجرای دو مرحله تذکر لسانی در سطح شهر اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نیز در ادامه ضمن تشکر از حضور امام جمعه و فرماندار در این نشست گفت: خبرنگار به عنوان چشمان بینای جامعه می‌تواند با شناسایی دردهای جامعه، برای آن راهکار ارائه دهد.

سرهنگ امیدعلی الیاسی تصریح کرد: تاکنون دو مرحله تذکر لسانی در سطح شهر انجام شده که بازخوردی مثبت داشته است.

وی ارشاد چهره به چهره را راه حلی منطقی برای معضل بدحجابی دانست و گفت: همانطور که دشمن با یک برنامه‌ریزی قوی به مصاف حجاب رفته ضروری است ما نیز برنامه‌ای قوی برای این موضوع تدوین کنیم.

دشمن از حجاب ضربه خورده و برای کمرنگ کردن آن هزینه می‌کند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار