خبرهای داغ:
مسئول مرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری در گفت و گو با بسیج:

نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی تبلور عینی فرهنگ دفاع مقدس است

تبریز- مسئول مرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری در حاشیه پخت احسان حسینی با عنوان نذرواره ۷۲ خوان احسان، برگزاری این نذرواره را تبلور عینی فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۷۹۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

یونس فاتح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این همدلی و ایثار که در بین جوانان مکتبی دیده می شود از همان جنس همدلی دوران دفاع مقدس در جبهه هاست.
وی استفاده از ظرفیت جوانان را در برگزاری این طرح از مهم ترین ویژگی بارز در انتقال تجارب و کار اجرایی خواند و گفت: در هر مرحله از پخت این اطعام تلاش کردیم جوانان مناطق مختلف حضور یابند تا ضمن استفاده از ظرفیت آن ها، بتوانیم تجارب کار اجرایی و همدلی و تعامل را به آن ها نیز انتقال دهیم.
فاتح اضافه کرد: انتقال تجارب به این جوانان نوعی فراگیری امور در مدیریت بحران است که خدای ناکرده روزی اتفاقی روی داد بتوان هم از ظرفیت آن ها و هم از دانش این جوانان برای مدیریت بحران بهره برد.

نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی تبلور عینی فرهنگ دفاع مقدس است
وی با اشاره به اینکه ۷۲ خوان احسان حسینی در چهار مرحله اجرا می شود، ادامه داد: روزهای اول، سوم، ششم و نهم محرم این دیگ ها برپا شده و در هر مرحله ۱۱ هزار پرس غذا آماده و توزیع می شود.
فاتح به محل توزیع غذاهای آماده شده هم اشاره و بیان کرد: این اطعام توسط نیات خیران و احسان افراد تهیه می شود که ۹۰ درصد آن طبق نیات خیران توزیع بین مردم مناطق محروم است و چند درصد بقیه نیز طبق محل هابی که صاحب احسان معین کرده است توزیع می شود.

نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی تبلور عینی فرهنگ دفاع مقدس است
مسئول مرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری همچنین پخت ۴۰ خوان احسان در سالگرد شهید سردار سلیمانی را از دیگر اقدامات این مرکز نیکوکاری برشمرد.
فاتح با ابراز امیدواری نسبت به اینکه گشایشی در امور اقتصادی و وضع معیشتی شود، اظهار کرد: این وضعیت اقتصادی، احسان خیران را نیز تحت الشعاع قرار داده است که ان شاالله با رفع مشکلات بتوانیم خدمات بیشتر در این خصوص ارایه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار