خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مکتب عاشورا قهرمان های ضد ظلم، ستم و استکبار را خلق کرده و گسترش داده است.
کد خبر: ۹۴۴۹۹۳۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با بسیج، با تسلیت سوگواری عاشورا، اظهار کرد: عاشورا مکتب انسان سازی، عشق، عقلاینت و قیام علیه ظلم، ستم و ناپاکی ها است؛ عاشورا یک روز نیست بلکه یک جریان مستمر فراتر از زمان و مکان است، بنابراین هر روز عاشورا و هر زمینی کربلا است.

وی افزود: ارزش هایی که در کربلا خلق شد فراتر از زمان است و ارزش های عاشورایی برای همه انسان ها در کره زمین اهمیت دارد؛ انسان به دلیل این ارزش ها انسانیت خود را محک می زند و به اثبات می رساند و اگر انسان از ارزش های عاشورایی دور شود از حیات انسانی دور شده است بنابراین باید نسل هایی جدید باید با این دید به عاشورا بنگرند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این مکتب عاشوراست که قهرمان های ضد ظلم، ستم و استکبار را خلق کرده و گسترش داده است.

حیدری بیان کرد: در صحنه های دفاع مقدس مشاهده شد که بین جوانان مملکت انگیزه ه ای جزء ارزش های عاشورایی نبود و این افراد بودند که حماسه های دفاع مقدس را خلق کردند.

وی افزود: در جریان مقاومت اسلامی منطقه غرب آسیا در عراق، فلسطین، لبنان، سوریه و یمن و جاهای دیگر نیز جوانانی که در مکتب عاشورا پرورش یافته اند از نقاط مختلف برای مقابله با صهیونیست و استکبار جهانی و عوامل خود فروخته آنان مانند تروریست ها ایستادگی کرده اند. در هر جایی از کره زمین مقابله ای در مقابل ظلم و ستم دیده می شود قطعا پشت پرده آن رگ های عاشورایی وجود دارد بنابراین عاشورا برای همه انسان های آزادی خواه و ضد ظلم و تبعیض هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها