خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شهرستان هفتکل گفت: از آنجایی که باران‌های اخیر سبب گل‌آلود شدن رودخانه‌ها شد مخازن آبی شهرستان ظرفیت محدودی دارند به همین دلیل نمی‌توانند تا زمان زیادی آب مورد نیاز شهر را تامین کنند.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۶۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷

عبدالرحیم دمساز سرپرست فرمانداری شهرستان هفتکل در رابطه با قطعی آب در این شهرستان، اظهار کرد: تاسیسات آب در خود شهرستان هفتکل مستقر است که آب مورد نیاز از رودخانه‌هایی که از باغملک سرازیر می‌شوند تامین می‌شود که وقوع پدیده مانسون و باران‌های اخیر سبب گل‌آلود شدن این رودخانه‌ها شد.

وی با بیان اینکه گل آلود شدن رودخانه‌ها مانع برداشت آب از رودخانه‌ها شد، افزود: در این شرایط ذخیره آب شهرستان کاهش پیدا کرد و نتوانستیم آب را به مناطق شهری برسانیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان هفتکل گفت: اکنون ذخیره‌سازی آب ما آغاز شده و در صورتی که در روزهای آینده بار دیگر بارندگی رخ دهد می‌توانیم مناطق شهری را به مدت چهار تا پنج ساعت آب بدهیم.

دمساز بیان کرد: در روزهای گذشته که قطعی آب داشتیم موفق شدیم تمام مناطق روستایی و شهری را به وسیله تانکر آبرسانی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه این وضعیت تا چه زمانی ادامه دارد، عنوان کرد: چنانچه بارندگی رخ ندهد و رودخانه‌ها گل‌آلود نشود مشکلی برای آبرسانی نخواهیم داشت.

دمساز افزود: مخازن آبی شهرستان هفتکل جوابگوی نیاز آبی مردم این شهرستان نیستند و ظرفیت محدودی دارند به همین دلیل نمی‌توانند تا زمان زیادی آب مورد نیاز شهر را تامین کنند.

وی گفت: در شرایط فعلی با توجه به ظرفیت مخازن آبی که داریم به مدت یک تا دو شبانه روز می‌توایم آب مورد نیاز شهر را تامین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها