هیاتی که توسط کودکان یکی از محله های شهر فیل آباد با پول توجیبی این کودکان علم شده بود نشان داد که عشق به امام حسین علیه السلام کوچک و بزرگ نمی شناسد.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۴۵
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور در یکی از محله های شهر فیل آباد در شهرستان فارسان  در آنجا به چشم خود دیدیم که عشق به حضرت امام حسین علیه السلام کوچک و بزرگ نمی شناسد.

حکایت، حکایته هیاتی است که توسط کودکان یکی از محله های فیل آباد برپا شده است، کودکان یکی از محله های فیل آباد بابرپاکردن "هیأتی بی ریا عشق" ارادت خودنسبت به حضرت امام حسین علیه السلام را نشان دادند.

با فرارسیدن ماه محرم در گوشه ای از شهر فیل آباد کودکانی هیأتی عزاداری برپا کرده اند، که یکی از با صفاترین و بی ریاترین هیئات در سطح شهر فیل آباد، هیات بچه های محله شهدا "قلعه برآفتاب" است.

وارد خیابان که شدیم صدای طبل را شنیدیم که پسربچه هایی در حال عزاداری برای سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بودند. وصف آنها را شنیده بودیم و با قطعه فیلم خالصانه و بی ریای آنها درمحرم سال گذشته در فضای مجازی شناخته شده بودند، راهمان را ادامه دادیم تا در دسته عزاداری کودکان شرکت کنیم، این بچه ها همگی از پول تو جیبی های خودشان این هیأت را راه انداخته بودند.

یکی از آنها مداحی می کرد، دیگری طبل و بقیه با زنجیر زنی در حال عزاداری بودند، این عاشقان حسینی هزینه هیات را از پول تو جیبی های خودشان تهیه کرده بودند و بسیار از این امر خداپسندانه خرسند بودند.

در پایان باید گفت عشق به حضرت امام حسین علیه السلام کوچک و بزرگ نمی شناسد و خدمت بی ریا به حضرت  سیدالشهدا علیه السلام را باید در این کودکان دید و از آنان الگو گرفت.

ارسال نظرات