خبرهای داغ:
همدان-جمع کثیری از همرزمان و همسنگران سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم در پی اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و شهید همدانی بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۵۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمع کثیری از همرزمان و همسنگران سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم در پی اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و شهید همدانی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به این شرح است:                                                                             

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش که مردم ولایتمدار و عزیز کشورمان و دیگر شیفتگان و ارادتمندان آن حضرت در سراسر جهان در حال عزاداری برای بزرگ مظلوم تاریخ، اصحاب بزرگوار او و کاروان عشق و ایمان، شرف و آزادی بودند متأسفانه شاهد اسائه ادب برخی افراد مطرود به ساحت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه شهید پر افتخار سردار سرلشکر حسین همدانی بودیم.

سردار شهیدی که دوران نوجوانی و جوانی خود را تا روز شهادت با اقتدا به مولایش حضرت اباعبدالله حسین (ع) و پیروی از ولایت، از بذل جان و مال و آبرویش در راه دفاع اسلام، ارزش‌های دینی و دفاع از مردم و مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای دریغ نداشت.

شهید عزیزی که مبارزه با رژیم ستم شاهی، مبارزه با ضدانقلاب در کردستان، حضور مستمر در دوران دفاع مقدس و عملیات‌های مختلف و مجروحیت چندباره در دفاع مقدس، دفاع از امنیت و مقابله با برخی فتنه گران داخلی و حضور در صحنه‌های مختلف و حضور درصحنه دفاع از حرم و هدایت مدبرانه مبارزات مردم سوریه در مقابله با تروریست‌های داعش را در کارنامه خود داشته و سرانجام در جوار مرقد مقدس حضرت زینب کبری (س) درمقابله با فتنه داعش به فیض شهادت نائل می‌گردد.

شهیدی که جز به رضایت حق تعالی و انجام تکالیف الهی نمی‌اندیشید، به اخلاق مداری، تدین، تقوا، ولایتمداری، سعه صدر، تواضع، بصیرت و عقلانیت در نظر و عمل مشهور بود و در همه حال به تربیت نسل جوان بر مدار ارزش‌های دینی و انقلابی همت می‌گماشت.

اگرچه اهانت به مقام شامخ شهدا برای همه آزادگان و پیروان راه شهادت و برای ما همرزمان و همسنگران جامانده از خیل شهدا غیرقابل تحمل است اما در طول تاریخ کم نبوده اند کسانی که با رفتاری منافقانه و به نام حمایت از حقوق مردم اما در حقیقت در مسیر دنیاطلبی و قدرت خواهی به روی پیروان راستین اسلام ناب خنجر کشیده و برای تخریب انسان‌های بزرگ تلاش نموده اند که نمونه بارز آن، واقعه عظیم کربلا و ظلم‌هایی است که بر اهل بیت عصمت و طهارت صورت گرفت، می‌باشد.

لذا امروز نیز می‌بینیم همان جریان تاریخی تکرار و فردی که در دفاع مقدس مسئولیت اجرایی کشور را برعهده داشته و از نزدیک شاهد مجاهدت‌های بی امان و مظلومانه شهید همدانی‌های این مرزوبوم بوده است، پس از ده‌ها سال بار دیگر خوی دنیاخواه و قدرت طلبش را به نمایش گذاشته و در اقدامی ناجوانمردانه شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و بویژه شهید بزرگ سردار سرلشکر حسین همدانی مورد اهانت قرار داده است.

ما این اسائه ادب را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا و خیل عظیم بسیجیان و علاقه مندان به خط شهادت و دفاع از انقلاب عظیم اسلامی تسلیت عرض کرده و از خداوند ترفیع درجات شهدا و این شهید مظلوم را استدعا نموده و عذاب الیم را برای هتاکان مسئلت داریم.

و السلام علی عباد الله الصالحین

جمع کثیری از رزمندگان و همسنگران سردار سرلشکر شهید همدانی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم

انتهای پیام/

ارسال نظرات