خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: شبهه افکنی، شایعه پردازی، دروغ و سیاه‌نمایی ا از شیوه‌های جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۷۰
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تویسرکان شبهه افکنی، شایعه پردازی، دروغ و سیاه‌نمایی را از شیوه‌های جنگ نرم دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: فتنه‌گر ۸۸ هم در بیانیه فتنه افکنانه خود به دروغ و شبهه افکنی متوسل شد.

وی به فرمایش رهبری در تقسیم نیروهای داخلی به انقلابی، غیر انقلابی محافظه کار و ضد انقلاب اشاره کرد و گفت: نیرو های ضد انقلاب، نظام، رهبری، انقلاب و قانون اساسی را نمی‌پذیرند و همچون موسوی‌ها از استکبار تبعیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه نیروهای انقلابی، نسبت به ولی فقیه، محبت، مودت و اطاعت‌پذیری دارند، افزود: نیروهای غیر انقلابی در ظاهر به رهبری و انقلاب محبت و مودت دارند اما اطاعت ندارند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی به دنبال تحقق سند ۲۰۳۰ بودند که با ورود رهبری به نتیجه مطلوبشان نرسیدند، افزود: رواج بی حجابی و بد حجابی نتیجه تحرکات آنها است.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به حدیثی از امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: ایشان می‌فرمایند قومی که در منزل بنشیند تا دشمن به سراغش بیاید، خوار و دلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه داعش در تلاش بود تا پس از تصرف عراق و سوریه به کشور ما وارد شود، گفت: شهید همدانی به مبارزه با تکفیری‌های رفت که از کشتن نوزادان پرهیز نداشت.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تاکید بر اینکه شهید همدانی جلو داعش رفت اما امثال موسوی‌ها در آرامش و امنیت کشور علیه کشور اقدام می‌کنند، افزود: امروز مطالبه عمومی از دستگاه قضا، این است که تعارف را کنار بگذارند و شدیدترین مجازات را برای موسوی وضع کنند.

وی با بیان اینکه سپاه در قویترین شرایط خود قرار دارد، گفت: کاروان انقلاب اسلامی روبه توسعه پیش می‌رود و افراد فرصت طلب و منفعت طلب همچون موسوی‌ها باید از این کاروان پیاده شوند.

کریمی گفت: ایران با تلفیق قدرت نظامی، اقتصادی و عقیدتی در حال بدل شدن به قدرت فرامنطقه‌ای است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات