سرهنگ مهدی گفت: امروز بیش از پیش نیازمند انس گرفتن با سیره شهدا و معارف بزرگ دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۲۳
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی، فرمانده سپاه ساوه در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور از ساوه به مناطق عملیاتی غرب کشور، اظهار کرد: ۹۰ نفر از شهرستان ساوه در قالب دو اتوبوس راهی مناطق عملیاتی غرب کشور استان کردستان شدند.


وی گفت:باغ موزه دفاع مقدس همدان، دزلی و باشماخ از جمله مکان‌هایی است که زائران راهیان نور بازدید خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه ضمن پاسداشت ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: امروز بیش از پیش نیازمند انس گرفتن با سیره شهدا و معارف بزرگ دفاع مقدس هستیم.


مهدی با اشاره به مدت زمان حضور کاروان در مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: این کاروان در مدت چهار روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید و از نزدیک با ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های شهدا و جانبازان این مرز و بوم آشنا خواهند شد.


سرهنگ مهدی در پایان افزود:اردو‌های راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می‌تواند باشد واینکه امروز در تمام اطراف جمهوری اسلامی جنگ و ناامنی بیداد می‌کند، اردو‌های راهیان نور می‌تواند مسبب شکر این نعمت مجهول، یعنی امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی را بجا آورده و از آن پاسداری کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات