مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با عزمی مستحکم و استوار در کمک به رفع موانع تولید صنایع کوچک گام برداشته و خواهد برداشت.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۵۹
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، الله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات ضمن تبریک روز حمایت از صنایع کوچک به  صنعتگران،تولیدکنندگان و مدیران و فعالان اقتصادی سراسر کشور گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال" تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین" راهبرد گذاری شده است، امیدواریم با اهتمام و تلاش جهادی فرماندهان و رزمندگان جبهه اقتصادی، و حمایت واقعی از بخش صنایع کوچک ، شاهد پیشرفت اقتصادی و اعتلای بیش از پیش کشور عزیز اسلامی مان در رونق تولید، خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار  باشیم.

الله بداشتی گفت: در ایران بخش زیادی از صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط در بر می گیرد، صنایع کوچک نقش بسزایی در توسعه اقتصاد کشور و بحث اشتغالزایی ایفا می کنند بدون شک حمایت از کارفرمایان و کارآفرینان شاغل در صنایع و بنگاه های کوچک اقتصادی سبب خواهد شد تا به تحقق اقتصاد مقاومتی و عدالت اجتماعی نزدیک تر شویم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: از جمله معضلات و نقطه کانونی مشکلات بنگاه های کوچک می توان به  تامین منابع مالی این واحدهای صنعتی، برخی قوانین دست و پا گیر، عدم ثبات اقتصادی، عدم دستاوری به تکنولوژی های روز و هزینه های بالای آن ها، عدم دسترسی به بازارهای صادراتی و ... اشاره کرد که سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با حضور در بیش از 2700 کارخانه و مراکر تولیدی کوچک و بزرگ، مسیر تحولی هوشمند با نقش آفرینی گروه های جهادی تخصصی تعالی بخش و با مردم سالار نمودن امور و استفاده از همه ظرفیت های موجود در کمک به رفع موانع تولید و تسهیل آن ها از واحد های تولیدی به ویژه واحدهای کوچک اقدام نموده است.

وی گفت: این سازمان در این مسیر تحولی با عزمی مستحکم  و استوار در کمک به رفع موانع تولید صنایع کوچک گام برداشته و خواهد برداشت.

ارسال نظرات