خبرهای داغ:
واکنش دانش‌آموزان بسیجی قم به پیام فتنه‌گر 88:

«موسوی» چهره غربگراها را رسوا کرد/برخی گرفتار سکوت مرگبار شده‌اند

دانش‌آموزان بسیجی قم با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: موسوی چهره نفاق همه اصلاح طلبان و غربگراها و فتنه گران را رسوا کرد اصلاح طلبان نه شهامت دفاع از موسوی را دارند و نه غیرت محکوم کردن این فتنه گر را دارند.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۱۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه دانش آموزان بسیجی استان قم به دنبال پیام وقیحانه اخیر یکی از فتنه‌گران به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ سوره مبارکه صف آیه ۸

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

عاشورا همواره تجلی جلوه‌ای از نور خدا و یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان خداست. عاشورا در تمام تاریخ بشریت ندای مظلومیت آل‌الله(ع) و پیروزی خون حق بر شمشیر ظلم و ستم است. عاشورا در همه اعصار بیانگر ضعف و زبونی یزیدیان در برابر صلابت و اقتدار حسینیان و زینبیون عالم است.حسینیان همان مدافعان حق و حقیقت هستند که در هر نقطه‌ای از جهان برای دفاع از مظلومین قد برافراشته و با نثار جان گرانبهای خود نمی‌گذارند یزیدیان و یاوران باطل جولان دهند.

طراحی آمریکایی ها در منطقه تجزیه کشورها در راستای منافع آمریکا بود. طرحی که« برنارد لوئیس » برای منطقه طراحی کرده بود و به نام او معروف است . «وسلی کلارک » فرمانده سابق ناتو رسماً اعلام کرد که بعد از ۱۱ سپتامبر قرار بود ۷ کشور ازجمله ایران اشغال شوند. اما آنچه مانع این اشغالگری ها شد سلیمانی ها و همدانی ها بودند و اگر شهدای مدافع حرم نبودند قطعاً جغرافیای ایران و منطقه دگرگون می شد.

حضور مستشاری ایران به درخواست دولت‌های عراق و سوریه جلوی پیشروی تروریست‌ها را گرفت و آنها را در هم کوبید. اینکه امثال موسوی این موضوع را پس از سالها نفهمیده اند یا حاصل خیانت است یا نتیجه حماقت.

و حالا در عاشورای ۱۴۰۱ ه.ش، تاریخ تکرار شده و فتنه گران که همان وارثان هلهله عصر عاشورایند در سایه‌سار لطف و رحمت بی‌کران نظام مظلوم اسلامی با انتشار بیانیه ای وقیحانه و توهین آمیز که حاکی از مأموریت دیکته شده به میرحسین موسوی است و ساختار آن،‌ ستیز با حاکمیت و سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ، انتقادهای سخیف و ناجوانمردانه علیه گروه‌های مقاومت در یمن، سوریه و... و حمایت تمام‌قد از داعش و رژیم صهیونیستی و آل سعود است و در بخش دیگری از آن، در ادبیاتی وقیحانه با اهانت به ساحت قدسی شهدای مدافع حرم علی‌الخصوص سردار سرافراز اسلام شهید حاج حسین همدانی ، طغیانشان را صدچندان نموده اند که مصداق بارز آیه « وَ لَوْ رَحِمْناهُمْ وَ کَشَفْنا ما بِهِمْ مِنْ ضُرٍّ لَلَجُّوا فی‏ طُغْیانِهِمْ یَعْمَهُون‏(مؤمنون/۷۵)، کوته نظرانی که چشم بر واقعیات بسته و گوش بر تضلیل شیطان گشوده‌اند و در پرتگاه سقوطی بی‌پایان، طلایه‌دار شقاوتی ابدی شده‌اند.»

اینان رهروان همان‌ یزیدیان عاشورای سال 60 هجری قمری‌اند که هلهله‌کنان اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و خاندان پاک رسول‌الله(صلی‌الله علیه و آله و سلم)، را در جنایتی هولناک به فجیع‌ترین وضع ممکن به شهادت رساندند. بیانیه موسوی و توهین به شهید مدافع حرم مصداق بارز يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ است مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند.

راستی کینه شتری میرحسین موسوی از یار با وفای سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی چیست؟ ماجرا از این قرار است که شهید پرافتخار همدانی، فرمانده اصلی میدانی مقابله بافتنه۸۸ و داعش بود.‏ سردار پرافتخاری که سابقه جهاد موفق در پنج جبهه یعنی مبارزه با طاغوت ، مبارزه با گروهک ها و منافقین ، دفاع مقدس ، سرکوب فتنه آمریکایی 88 و دفاع از حرم را در کارنامه پرافتخار خود دارد در سال۸۸ توانست قریب ۵۰۰۰ نفر از پیاده‌نظام براندازی مخملی را شناسایی و کنترل کند. خیلی از این‌ها بعداً جذب منش و روش شهید همدانی شده و عضو بسیج و گردان‌های بسیجی شدند و برخی حتی مدافع حرم شدند.‏

از افتخارات شهید همدانی عزیز، مهار فتنه‌ای بود که موسوی به کمک سفارت انگلیس و رسانه‌های ضدایرانی کلید زده بود. او از برخی اراذلی که خیابان‌ها را به آتش کشاندند، مدافعان حرمی ساخت که مقابل داعش ایستادند. و حبیب پرافتخار سپاه اسلام شهید همدانی در دو میدان مبارزه‌ی فتنه۸۸ و فتنه داعش، افتخار شکستن گردن فتنه‌گران و داعشی‌ها را نصیب خود کرد و دلیل کینه میرحسین از آن یار سفر کرده پس از ۱۳ سال هنوز زبانه می‌کشد همین است‌. روح عالیِ سردار پرافتخار اسلام با شهدای کربلا محشور باد و میرحسین هم با داعش!

خیانت اخیر میرحسین به حرم اهل بیت (ع) و برداشتن نقاب از چهره، یکبار دیگر نشان داد، که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله تیزبین تر، باهوش تر و نکته سنج تر از خیلی از ماهاست... که دقیق ترین مواضع را درباره فتنه ۸۸ اتخاذ کردند.

گر با او در همان هفته های اولیه فتنه برخورد می شد، چه بسا امروز برای خیلی از ماها، سمت داعش و اسرائیل بودنش، باور کردنی نبود!‏ گذشتِ زمان ، زخم زبانها و فشارها ،حساسیت های معظم له را به خیانت کم نکرد ایشان فرمودند جرم سران فتنه نابخشودنی است اینک نیز عمق و تداوم خیانت رو ُشد.

این سنت الهی است که کینه های قلبی منافقان و بیماردلان نسبت به ارزشهای دینی و انقلابی، سرانجام روزی برای مردم آشکار خواهد شد: « أَمْ حَسِبَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ أَن لَّن يُخْرِجَ اللَّهُ أَضْغَانَهُمْ؛ آیا بیماردلان ﮔﻤﺎﻥ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻛﻪ ﺧﺪﺍوند ﻛﻴﻨﻪ ﻫﺎی درونی شان ﺭﺍ ﺁﺷﻜﺎﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﻛﺮﺩ.» (محمد: ٢٩) هر چند توهین آشکار این بیانیه به شهدای مدافع حرم شرم آور و مایه تأسف است اما نشان دادن ماهیت فتنه ۸۸ و تقابل آنها با شهدای مدافع حرم می تواند عمق خیانت سران فتنه و همراهی آنها با نظام سلطه را برای کسانی که هنوز به ماهیت سران فتنه شک داشتند هویدا سازد.

جریان پرتزویر فتنه۸۸ هر جا می‌خواهد برای موسوی آبرو بخرد می‌گویند نخست وزیر امام! و حضرت امام(ره) می‌فرمودند:شهید نظر می‌کند به وجه الله وموسوی علنا به شهدا هتاکی و بی‌احترامی می‌کند.همین یک نکته در روشن شدن نفاق این جریان کافیست.

صدور چنین بیانیه‌ای، بیانگر تداوم کینه جریان برانداز و معاند در فتنه ۱۳۸۸ نسبت به هوشیاری و دلیری مردم در حماسه 9دی و اقدام شهید همدانی در مدیریت بحران فتنه ۸۸ است. با گذشت چند روز از اظهارات وقیحانه پدرخوانده داعش در ایران علیه شهدای مدافع حرم ، زبان تمام حامیان فتنه را بند آورده است ، رسانه های اصلاح طلب گیج و منگ شده اند، حامیان اعتدال و سینه چاکان جریان اصلاحات لال شده اند، سران لیبرال ها و جریان منحرف از شرمندگی دهانشان را بسته اند...گرفتار سکوت مرگبار شده اند.

موسوی چهره نفاق همه اصلاح طلبان و غربگراها و فتنه گران را رسوا کرد. اصلاح طلبان نه شهامت دفاع از موسوی را دارند و نه غیرت محکوم کردن این فتنه گر را دارند. این بیانیه آزمون بسیار بزرگی را پیش پای برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب قرار می‌دهد. عدم مرزبندی صریح و مشخص با چنین اقدامی، در حکم همراهی با سران فتنه است و مصداق بارز پیوند جریان رادیکال اصلاح‌طلب با داعش و صهیونیست‌هاست که پرده از واقعیت این جریان برداشته است.

ما دانش آموزان بسیجی استان قم ضمن محکوم کردن این نامه سیاه و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می کنیم تا آخرین نفس سرباز انقلاب باقی مانده و از حریم ولایت دفاع خواهیم کرد.

سازمان بسیج دانش آموزی استان قم/مرداد 1401

ارسال نظرات