شعبه سوم تامین اجتماعی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل از راه اندازی و افتتاح شعبه سوم تامین اجتماعی در آینده نزدیک در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۳۱
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

شعبه سوم تامین اجتماعی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، افشین شیرزاد مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح فعالیت های این سازمان در اردبیل پرداخت و گفت: شعبه سوم تامین اجتماعی با هدف ارائه خدمات مطلوب به شرکای اجتماعی و راحتی و آسایش مردم در حاشیه شهر اردبیل در منطقه وحدت اردبیل همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با اینکه مجموع وصولی تامین اجتماعی استان هر ماه حدود ۲۵۰ میلیارد تومان است اما این سازمان هر ماه در مجموع حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به شرکای خود در استان به اشکال مختلف پراخت می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه تامین اجتماعی سازمانی خودگردان است، اظهار کرد: تمامی خدمات ارائه شده توسط این سازمان بدون دریافت کمک از دولت و بودجه عمومی صورت می‌گیرد.

وی مردمی بودن را از مهم‌ترین ویژگی‌های سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: خدمت بی منت به آحاد مختلف مردم به ویژه قشر محروم و زحمتکش جامعه افتخار بزرگی است که نصیب سازمان تامین اجتماعی شده و ما خیر و برکات و ثمرات خدمات صادقانه به مردم را با تمام وجود در زندگیمان احساس می‌کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: با هدف کاهش مراجعات حضوری و آسایش و راحتی مردم هم اکنون ۳۰ نوع خدمت در سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیک و  غیرحضوری به شهروندان ارایه می‌شود.

 هتل پنج ستاره در شهر توریستی سرعین احداث می شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل از احداث یک باب هتل پنج ستاره در شهر توریستی سرعین توسط سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: هتل پنج ستاره سرعین هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در طول سه سال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این هتل یکی از به روزترین و مدرنترین هتل های کشور خواهد بود به طوری که برای احداث و تکمیل آن ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

ارسال نظرات