همایش بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر برگزار شد

همایش بزرگداشت روز خبرنگار با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسئولین فرهنگی و اصحاب رسانه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۲۱
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

همایش بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این همایش با اشاره به نقش خبرنگاران در خصوص اطلاع‌رسانی خبر در جامعه گفت: خبرنگاران در اطلاع‌رسانی اخبار در ابعاد مختلف جامعه نقش حیاتی دارند به طوری که خبرنگار با قلم و دوربین خود به ثبت وقایع روزگار می‌پردازد تا هم امروز و هم آیندگان بدانند که تاریخ، هویت و ویژگی روزگار آن‌ها چگونه بوده است.
سردار علی رزمجو اظهار کرد: خبرنگاران همواره به دنبال کشف وقایع و بازتاب آن هستند و از هیچ تهدیدی نمی‌ترسند لذا بر همین اساس، اخبار را تجزیه و تحلیل کرده و سپس در جامعه منتشر می‌کنند.
وی تصریح کرد: خبرنگاری شغلی سخت و دشوار است به طوری که یک خبرنگار در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و علمی حضوری فعال دارد.
فرمانده سپاه استان بوشهر تأکید کرد: لازم است همان گونه که امروز در کشور امنیت برقرار است خبرنگاران نیز با قلم و نوشتن خود این امنیت را تقویت کنند.
این مقام مسئول در پایان به مشکلات خبرنگاران نیز اشاره کرد و گفت: خبرنگاران مشکلاتی دارند که لازم است مسئولین این مشکلات را مورد توجه قرار داده و برطرف کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این همایش گفت: خبرنگاران، افسران مبارزه با استکبار جهانی هستند بر همین اساس لازم است همان گونه که دشمن با جنگ تبلیغاتی در جهت ناامید کردن مردم تلاش می‌کند، خبرنگاران نیز با پشتکار خود، تلاش‌های آن‌ها را در این زمینه خنثی کنند.
اکبر پورات در پایان به مشکلات خبرنگاران نیز اشاره کرد و قول داد بیش از گذشته این مشکلات را پیگیری و در جهت رفع آن‌ها تلاش نماید.
در این همایش از چند خانواده شهید و همچنین خانواده مرحوم علی پیرمرادی خبرنگار پیشکسوت استان بوشهر تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات