خبرهای داغ:
شاهرود_مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود گفت: کارگاه‌های آموزشی خانواده و سبک زندگی با عنوان "ازنو" در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۵۱
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

برگزاری کارگاه خانواده و سبک زندگی در کانون جوانان بسیج شاهرودسعید قربانی در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: این کارگاه‌ها دوشنبه هر هفته به صورت رایگان و با دعوت از مشاوران مرکز مشاوره کانون و کارشناسان اعتقادی و معرفتی برگزار می‌شود.
او هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را کمک به کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه خانواده‌ها باشد.
مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود بیان کرد: خانواده اجتماع کوچکی است که اگر بتوانیم در بستر آن سبک زندگی اسلامی ائمه اطهار و مقابله با ابعاد نامطلوب سبک زندگی غربی را هدفگذاری و به فرزندانمان آموزش دهیم، می‌توانیم در مقابل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری نماییم.
قربانی آموزش را کلید اصلی و راهکار ارتقای سطح زندگی ایرانی و اسلامی دانست و بیان کرد: خانواده نخستین و مؤثرترین نهادی است که در آن ارزش‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی و اخلاقی به نسل‌های آینده منتقل می‌شود.
کارگاه‌های آموزشی خانواده و سبک زندگی "ازنو" بعد از ظهر‌های دوشنبه هر هفته در محوطه حیاط کانون جوانان بسیج ویژه خانواده‌های هنرجویان مجموعه برگزار می‌شود و شرکت در این کارگاه‌ها برای عموم مردم آزاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها